Gå til innhold

Bildene mine tatt med mobilkamera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si, siden det ikke er noe bilde her.

Ps: Det er ikke hver dag slike dukker opp, men vi har en egen tråd for mobilbilder. Det er forståelig at du ikke vet det, siden den ikke er oppe så ofte. Uansett hadde det vært hyggelig hvis bildene ble vist, enten i den tråden eller her.

Jeg lager også egne tråder for mobilbilder av og til, så det er helt greit hvis du føler at dette er bilder som har sin spesielle effekt fra mobilen som du vil vise frem. Hvis det er et vanlig snapshot, så synes jeg du burde legge det i den store tråden. Når du først har opprettet en tråd, så kan du like godt bruke den.

Prøv å legge bildet ved som vedlegg. Hvis filen er stor kan du godt downsize og komprimere litt i tillegg.

Lenke til kommentar

Beklager det, jeg la ikke merke til fargeforskjellen. Vi er ikke så vant med linker på bildekritikken, uten at det skrives at det er en link. Det er nemlig ikke uvanlig at folk ikke får til å legge ut bildene sine.

Det var et par bra bilder der, men det ene var desverre for uskarpt. Det var synd, fordi det bladet var virkelig noe utenom det vanlige. Jeg er ikke helt sikker på om jeg likte bakgrunnen, men det kunne man gjort mer spennende med litt mer kontrast. Desverre ble bildet uskarpt. Du var sikkert innenfor nærgrensen.

Likte også det første bildet. De øvrige ville blitt så mye bedre med et skikkelig kamera, at jeg ikke bryr meg om dem. Det av huset var et fint bilde, dog.

Nå var ikke ditt galleri så veldig stort, så det var greit. For ettertiden er det greit for oss hvis du kun presenterer et par bilder i slengen, hvis galleriet ditt vokser litt. Det er fordi det er vanskelig å ta stilling til så mange bilder på en gang.

Det jeg liker med bildene din, er at de viser at riktig brukt kan et slik kamera brukes til noe fornuftig. Landskapsbildene har nok litt for liten størrelse, og litt for sterk komprimering til at de tilfredstiller kravene. Til artige detaljobservasjoner som den globen fungerer det mye bedre.

Fortsett å poste mobilbilder, og hold gjerne liv i tråden for slike bilder også :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...