mozzdart Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg lager et "rart" emne om "pro i data" jeg søker noen som er MEGET god i data, og hvis det er noe jeg plages med så ka njeg spørre den personen om hjelp og få hjelp med en gang. og en ordentlig forklaring og ikke bare sånn " nei du bare åpner den og bla bla bla" slikt mener jeg. att noen har tid til å hjelpe meg med ting, hvis jeg ikke får til. gjerne legg til msn min bare hyggelig det :) =) [email protected] Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Hvis du velger meg, min msn [email protected] Er ydmyk, Vil ikke selvutnevne meg selv som pro. edit: *host* Ehm, ja, såklart, hva betaler du i timen? :!: Endret 6. juli 2006 av ThaAndre Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja. Og hvor mye betaler du i timen? Jeg er rimelig "pro i data" siden jeg har levd av det i mange år. Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Nei jeg hjelper dere tilbake. og slikt så Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Hvis du velger meg, min msn [email protected] Er ydmyk, Vil ikke selvutnevne meg selv som pro. edit: *host* Ehm, ja, såklart, hva betaler du i timen? :!: 6446069[/snapback] har lagdt deg til (: Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 ser ikke ut som noen hadde lyst å melle seg Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Nei jeg hjelper dere tilbake. og slikt så 6446081[/snapback] Jaha, på hvilken måte da? På hvilke områder er du pro? Og er det ett område hvor man har interesse av hjelp? Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Føler dette blir litt som å ringe rimi-hagen og si: du kan få halvparten av penga mine hvis jeg får halvparten av penga dine. :-P Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Tjenesteutveksling? Tja, har fortsatt litt maling som må gjøres hjemme og jobber nesten dobbelt ettersom madammen er gravid og ikke orker noe særlig. Kunne trengt hjelp til litt husarbeid i bytte kanskje... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Er det ikkje det du har forumet til? Med mindre du har meget spesielle spørsmål blir dei fleste besvart temmelig raskt her inne. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg vil anta t de fleste som driver data på et relativt høyt plan allerede har sine kanaler for å få svar på spørsmål. Selv har jeg ihvertfall dette. Jobber med drift, og hyar selv et nettverk av folk jeg vet hvor har sin spesialitet (ellers er alltid google en fin venn). Det er desverre sånn at man sjelden finner en som kan alt, men folk har forskjellige spesialiteter. Tror heller ikke at folk som jobber med data har lyst på enda fler som maser om hjelp (har ihvertfall nok folk selv). Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Tror heller ikke at folk som jobber med data har lyst på enda fler som maser om hjelp (har ihvertfall nok folk selv). 6470430[/snapback] Var derfor jeg skrev "tjenesteutveksling". Er desverre mange IT-folk som opplever at "jammen dette fikser du, dette synes jo du bare er gøy". Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Var derfor jeg skrev "tjenesteutveksling". Er desverre mange IT-folk som opplever at "jammen dette fikser du, dette synes jo du bare er gøy". 6470471[/snapback] Det er så forferdelig sant. Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Var derfor jeg skrev "tjenesteutveksling". Er desverre mange IT-folk som opplever at "jammen dette fikser du, dette synes jo du bare er gøy". 6470471[/snapback] Det er så forferdelig sant. 6470538[/snapback] ingen her som skønte hva jeg mente. alle er jo så retardm her så! cp skada er dere Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Er det en spesiell grunn til at vi vil ha en 14-åring som maser om de enkleste datarelaterte problemer på MSN-lista vår? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 ingen her som skønte hva jeg mente. alle er jo så retardm her så! cp skada er dere 6470831[/snapback] Er det på denne måten du frir etter gratishjelp i tide og utide? (Ser ingen ironi i din kommentar). Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 ingen her som skønte hva jeg mente. alle er jo så retardm her så! cp skada er dere 6470831[/snapback] Er det på denne måten du frir etter gratishjelp i tide og utide? (Ser ingen ironi i din kommentar). 6471183[/snapback] tard! steng posten da TARD TARD TARD er dere omfg! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Og da kan jeg vel trygt stenge denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg