Gå til innhold

Pro i data

Anbefalte innlegg

Jeg lager et "rart" emne om "pro i data" jeg søker noen som er MEGET god i data, og hvis det er noe jeg plages med så ka njeg spørre den personen om hjelp og få hjelp med en gang. og en ordentlig forklaring og ikke bare sånn " nei du bare åpner den og bla bla bla" slikt mener jeg. att noen har tid til å hjelpe meg med ting, hvis jeg ikke får til.

gjerne legg til msn min bare hyggelig det :) :) =)

[email protected] :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anta t de fleste som driver data på et relativt høyt plan allerede har sine kanaler for å få svar på spørsmål.

Selv har jeg ihvertfall dette. Jobber med drift, og hyar selv et nettverk av folk jeg vet hvor har sin spesialitet (ellers er alltid google en fin venn). Det er desverre sånn at man sjelden finner en som kan alt, men folk har forskjellige spesialiteter.

Tror heller ikke at folk som jobber med data har lyst på enda fler som maser om hjelp (har ihvertfall nok folk selv).

Lenke til kommentar
Tror heller ikke at folk som jobber med data har lyst på enda fler som maser om hjelp (har ihvertfall nok folk selv).

6470430[/snapback]

Var derfor jeg skrev "tjenesteutveksling". Er desverre mange IT-folk som opplever at "jammen dette fikser du, dette synes jo du bare er gøy".

Lenke til kommentar
Var derfor jeg skrev "tjenesteutveksling". Er desverre mange IT-folk som opplever at "jammen dette fikser du, dette synes jo du bare er gøy".

6470471[/snapback]

Det er så forferdelig sant.

6470538[/snapback]

ingen her som skønte hva jeg mente. alle er jo så retardm her så! cp skada er dere :D

Lenke til kommentar
ingen her som skønte hva jeg mente. alle er jo så retardm her så! cp skada er dere :D

6470831[/snapback]

Er det på denne måten du frir etter gratishjelp i tide og utide? (Ser ingen ironi i din kommentar).

6471183[/snapback]

tard! steng posten da TARD TARD TARD er dere omfg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...