oceana Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Har et par western disker på 80 gig som sitter i boksen min nå, og har gjort det i ca et år nå...men så har det seg slik at de (ihvertfall den ene) har begynt å lage litt lyder....Slags skarp susing...bra er det ihvertfall ikke, og jeg regner i grunn med at den dør snart...Så jeg lurer på hva jeg bør gjøre med den, skal jeg søke retur hos komplett, er dette en garantisak? Eller skal jeg vente til disken er helt dø med å sende den inn? mvh Oceana Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 du må nok vente til den er død Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Ring komplett og spør dem hva du bør gjøre, Er ikke sikker at det er noe galt med disken. Har du bra nok kjøling på diskene. Mine disker er alldri over 35c. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 ta backup av den og send den tilbake til komplet.. :smile: Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg hadde en lignende post for en stund siden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=54059&forum=62 Jeg sendte også mail til PSdata.no om jeg skulle sende den inn.. Men så sluttet den å lage lyder, derfor venter jeg på at den skal ta kvelden. Gidder ikke sende den inn hvis ikke de finner noe galt med den. Får heller kjøpe meg en disk til, sånn at jeg ikke mister så mye data når den engang tar kvelden... Lenke til kommentar
oceana Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 kjøling har jeg alltid hatt, kun over noen få timer en gang for lenge siden kjørte jeg uten.... kjøling er en gammel 80mm PSU vifte på 12v, diskene er alltid lunkne og gode :smile: jeg opplever effekter som om buffer'n nærmest er dø, slags lagg i systemet nærmest...uansett, de tryner nok totalt snart, da sender jeg dem inn.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå