Gå til innhold

WD 80GB 7200 RPM - snart dø?

oceana

Anbefalte innlegg

Har et par western disker på 80 gig som sitter i boksen min nå, og har gjort det i ca et år nå...men så har det seg slik at de (ihvertfall den ene) har begynt å lage litt lyder....Slags skarp susing...bra er det ihvertfall ikke, og jeg regner i grunn med at den dør snart...Så jeg lurer på hva jeg bør gjøre med den, skal jeg søke retur hos komplett, er dette en garantisak? Eller skal jeg vente til disken er helt dø med å sende den inn?

mvh

Oceana

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en lignende post for en stund siden:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=54059&forum=62

Jeg sendte også mail til PSdata.no om jeg skulle sende den inn.. Men så sluttet den å lage lyder, derfor venter jeg på at den skal ta kvelden. Gidder ikke sende den inn hvis ikke de finner noe galt med den.

Får heller kjøpe meg en disk til, sånn at jeg ikke mister så mye data når den engang tar kvelden...

Lenke til kommentar

kjøling har jeg alltid hatt, kun over noen få timer en gang for lenge siden kjørte jeg uten....

kjøling er en gammel 80mm PSU vifte på 12v, diskene er alltid lunkne og gode :smile:

jeg opplever effekter som om buffer'n nærmest er dø, slags lagg i systemet nærmest...uansett, de tryner nok totalt snart, da sender jeg dem inn....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...