Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Trenger ny pc uten skjerm til omtrent 9 laken. Før hadde jeg litt peiling men pc verden løper fra meg, men et par ting jeg vet er at jeg hadde tenkt meg dual core, regner med at det er AM2 som er fremtiden. Trenger et skjermkort, kanskje x1800xl eller nvidias tilsvarende, kommer antagelig aldri til å bruke cross et eller annet eller SLI så hovedkortet trenger ikke nødvendigvis støtte dette. Pcen kommer til å stå på stua og jeg vil helst at støvsugeren er det som durer mest i stua så det hadde vært fint om den var stillestående, f.eks. bytte boxed vifta om de bråker mye? Den skal for all del ikke overklokkes og det hadde vært greit om delene var kjøpt samlet for å få en mulig garanti på kjøpet. Om samlet på et sted så må dette stedet være i Oslo. Pcen skal brukes til matte på høyt nivå og Half-life 2, samt vanlig kontorbruk. Det var vel alt, ellers så kan dere bare spørre Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei! Se på dette oppsettet her: AM2-Spillepc 10k, så bytter du ut minnebrikkene med noen billigere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 du skulle ikke tilfeldigvis vite om en strømforsyning som holder grei kvalitet som ikke er så veldig dyr, ser at de færreste webshopper har den strømforsyningen, personlig vet jeg bare at hiper og mist er bra, men de koster jo en del, i allefall sistnevnte Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hiper og Mist er bra ja. Det er også denne: Fortron-Source 400W 120mm, 24pin, SATA 449 kr. Den skal være tilstrekkelig til oppsettet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) støtter AMD DDR II? Er det noen grunn til at jeg burde bruke DDR II? Så litt på Geil, er det noe bra, mer nøyaktig GEil value 3200 DDR400 og Geil DDR2 667 PC2-5300, er rimelig sikker på at første støttes siden nesten alt støtter PC3200 og DDR, men hva med sist nevnte? Endret 7. juli 2006 av Slettet-uHVgFQ Lenke til kommentar
HAG Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 AM2 fra AMD har skifta fra DDR som( Ahtlon, XP, A64 S754/939/940) de "gamle "desktop" prosessorene brukte til DDR2, la et egg i fjor kjøpte raskt DDR minne, må holde meg til S939 /940 for og kunne bruke de på "ny" AMD-maskin.. Lenke til kommentar
-urrang- Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ikke kjøp PC nå. Vent til Intel kommer mel den conroe baserte duoen. Den kommer den 23. ! (til de som lurte siterte jeg bare ordene til brukeren OmA på catchgamer.no) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ikke kjøp PC nå. Vent til Intel kommer mel den conroe baserte duoen. Den kommer den 23. ! (til de som lurte siterte jeg bare ordene til brukeren OmA på catchgamer.no) 6452646[/snapback] Det er lurt å vente ja. Men det er ikke lurt å bestemme seg på forhånd, siden vi ikke vet om Core 2 Duo eller Athlon64 X2 vil gi mest for pengene. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Her er det ikke snakk om å kjøpe ny pc for å bytte den gamle, den gamle er ødelagt og en ny trengs sporenstreks, ser at det heller kan lønne seg å kjøpe hele tilbud i stedenfor å bygge sammen på hw.no fordi mange av webshoppene har ikke samme lagertilbud, tenkte litt på å kutte ned på Den ferdige pcen til netshop som koster 9999,'(den uten skjerm), men vet ikke helt hva jeg kan kutte på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå