tintin77 Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hvis noen her har tenkt å investere i et TV Kort så er det mange tilbud Både billige og dyre, men likevel det får være grenser: Hauppauge Win TV Theater koster 1303 kr hos Itbutikken Det samme korter koster 1990 kr hos Ihandel Alle vet at det er pris forskjeller mellom web shoper, men likevel en prisforskjell på 687 kr eller ca 35%er jo ganske mye. 687 kr er jo trossalt litt penger da, nok til en kasse pils og likevel penger til overs Eller hva med denne: Hauppauge PVR MPEG2 USB hos Itbutikken kr 2198 samme modell koster kr 3895 hos Ihandel Her er prisforskjellen på 1697 eller på ca 43% Dette tilsvarer 4 kasser med øl eller 3 helflasker god Cognac eller ca to flasker champagne av typen Dom Perignon. [ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-10-15 20:37 ] Lenke til kommentar
DogEye Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 gir deg ett råd... ligg unna pinnacle tv kort.. makan til useriøst firma skal du lete lenge etter... når jeg skulle innstalere drivere til win xp virka ikke di på cden lasta ned 2 oppgraderinger fra siden deres men virka fremdeles ikke. Til slutt var det en kunde i forumet som fant en løsning.. noen fikk det til og virke noen ikke, jeg var et av de som ikke fikk det til og virke.. men men drittkort tenkte jeg og bytta det inn i xbox ratt :smile: Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 17:40, skrev DogEye:gir deg ett råd... ligg unna pinnacle tv kort.. makan til useriøst firma skal du lete lenge etter...når jeg skulle innstalere drivere til win xp virka ikke di på cden lasta ned 2 oppgraderinger fra siden deres men virka fremdeles ikke. Til slutt var det en kunde i forumet som fant en løsning.. noen fikk det til og virke noen ikke, jeg var et av de som ikke fikk det til og virke.. men men drittkort tenkte jeg og bytta det inn i xbox ratt :smile: Helt enig med deg, pinnacle kort er noe dritt!!! Hadde en av de versjonene med radio og fjernkontroll i tillegg til selve TV-tuneren da... Har også prøvd en USB-versjon men verken USB- eller PCI- versjonen virka... Prøvde på mange PC'er med forskjellige OS men fikk det ikke til å virke... Tilslutt ga jeg opp å bytta det. Mannen i butikken påsto at jeg ikke gjorde det riktig, men jeg ba han prøve å instalere det å en av testPC'ene. Meget motvillig prøvde han men fikk det ikke til, så dermed fikk jeg bytta det i 900kr. Har ikke funnet ut hvor mange øl-kasser det blir, merkelig ting å sammenligne med foresten :smile:.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå