Laughing Madcap Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Har tenkt å kjøpe denne skjermen til min bærbar for spilling. På grunn av at jeg fått ondt i nakke og rygg av vanlige bærbar skjermen. Har tenkt å ha skjermen til bærbaren og en stasjonær jeg kjøper om ikke alt for lenge. Kan ingenting om skjermer lurer egentlig bare på: Kommer bærbaren til å takle skjermen i god fps? spiller en del. Har Radeon 9200, kan nevne at det er en HP Pavilion zt3000 med en 15,5 widescreen skjerm. Er det en god skjerm? Endret 6. juli 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Skjermen har ingenting å gjøre med om du får god FPS. Du kan fint kjøpe denne skjermen til din bærbare pc, men den vil ikke få spillene dine noe raskere. Med 4ms oppdatering på skjermen vil du heller ikke oppleve noen form for etterslep som man ofte hadde på eldre skjermer. Jeg har liten erfaring med ATI skjermkort men jeg regner med at det kan vise to forskjellige oppløsninger og at det ikke vil være noe problem å sette opp en 1280x1024 oppløsning på denne skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå