sixx Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 jeg har et stort antall med oppbrukte plekter som jeg har tatt vare på(ikke kall meg autist:P) Så derfor synes jeg det blir for ille å kaste de. Vil finne på noe "kunstnerisk" med de. Har tenkt ut armbånd, mp3 spiller veske, plekter-brynje osv. Men kunne godt tenkt meg flere forslag fra dere legger ved et bilde av hvordan mine plekter ser ut. (det er flere enn på bildet) Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 lim de sammen til ett gigantisk plekter. (ja, ett kjempestort et) hadde vært kult Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Så på tv'n en gang, sånn oppussingsprogram.. Der tredde de plekter på lange tråder og hang de ned fra døråpningen.. Man kan få kjøpt sånne i butikken, men husker ikke hva det heter,.er vanskelig å forklare, fant heller ikke noen bilder Endret 6. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
Erren Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 De der er da ikke oppbrukte, bare spiss dem litt med en kniv, det sa gitarlæreren min. Er alle plektrene dine like små? Fatter ikke hvordan folk klarer å spille med de små greiene der, man må jo ha et ordentlig stort plekter. (ikke bass-plekter, da, det er i største laget) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Så på tv'n en gang, sånn oppussingsprogram.. Der tredde de plekter på lange tråder og hang de ned fra døråpningen.. Man kan få kjøpt sånne i butikken, men husker ikke hva det heter,.er vanskelig å forklare, fant heller ikke noen bilder 6445935[/snapback] Et slik forheng forran dørene som man går igjennom? Man borrer hull i de og trer tråder igjennom? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Så på tv'n en gang, sånn oppussingsprogram.. Der tredde de plekter på lange tråder og hang de ned fra døråpningen.. Man kan få kjøpt sånne i butikken, men husker ikke hva det heter,.er vanskelig å forklare, fant heller ikke noen bilder 6445935[/snapback] Et slik forheng forran dørene som man går igjennom? Man borrer hull i de og trer tråder igjennom? 6446046[/snapback] Jepp, sånne tråder man kan tre ting på.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Oppbrukte? Er de så myke at du ikke kan bruke de lenger, eller knekt? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Oppbrukte? Er de så myke at du ikke kan bruke de lenger, eller knekt? 6446082[/snapback] Jeg har den uvanen at etter å spillt på de så lenge at spissen blir rund må jeg bytte de ut Noen av de kan man jo til nød å nytte bruke litt til men... Å du som sa at de var små, prøv å kjøp noen selv, så finenr du ut at de er veldig gode å spille fort med Men dørforheng var ganske kult forslag ja hehe Å kanskje lime de sammen til et enormt plekter hadde også vært rått. å hengt opp på veggen ; Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Brenn dem ,plasten plekter er laget av er veldig antennelig, og den forsvinner HELT, er genialt morsomt. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Dunlop 1.14 <3 Dekk en vegg med plektere. SKulle gjort noe sånn selv, men bor hjemme hos mor.. Og jeg har for så vidt aldri spilt ut et plekter før jeg rekker å miste det. Eller så kan du dekke en akustisk gitar med plektre =P Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 De der er da ikke oppbrukte, bare spiss dem litt med en kniv, det sa gitarlæreren min. 6446007[/snapback] Skyt han. Er alle plektrene dine like små? Fatter ikke hvordan folk klarer å spille med de små greiene der, man må jo ha et ordentlig stort plekter. (ikke bass-plekter, da, det er i største laget) 6446007[/snapback] Små spisse plekter er og blir best, det gir mest presist anslag uten av plekteret gir etter. Men ontopic: Lag halskjede elns. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Dunlop 1.14 <3 Dekk en vegg med plektere. SKulle gjort noe sånn selv, men bor hjemme hos mor.. Og jeg har for så vidt aldri spilt ut et plekter før jeg rekker å miste det. Eller så kan du dekke en akustisk gitar med plektre =P 6447518[/snapback] faktisk 1.00 mm...brukte 1,14 mye før, men fant ut at det var bittelitt bedre på noen måter å gå ned til 1,00 Men ja, mange gode forslag her keep 'em coming Endret 6. juli 2006 av sixx Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Aldri klart å spille med plekter jeg. Fingre duger. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Oppbrukte? Er de så myke at du ikke kan bruke de lenger, eller knekt? 6446082[/snapback] Jeg har den uvanen at etter å spillt på de så lenge at spissen blir rund må jeg bytte de ut Noen av de kan man jo til nød å nytte bruke litt til men... Å du som sa at de var små, prøv å kjøp noen selv, så finenr du ut at de er veldig gode å spille fort med Men dørforheng var ganske kult forslag ja hehe Å kanskje lime de sammen til et enormt plekter hadde også vært rått. å hengt opp på veggen ; 6446912[/snapback] Jeg snakker av erfaring, har akkurat et sånt plekter, synes det er alt for lite. Bruker heller det som er ganske likt, bare større, det går greit nok å spille fort med. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Send de til Fagersandveien 2. Post nr 3124 Tønsberg, kunne trengt noen sånne. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg hadde en liten kasse med utslitte (nærmest runde) Stubby 3mm. Limte dem på gitarkassen. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Finn deg en hvit tynnstripet tusjpenn og skriv autografer fra kjente folk på dem. Selg dem deretter på EBAY og tjen penger på falske autografer. Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 du kan lage ett smykke av dem. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Lag et bilde av Jesus med dem, så sier du at du fant dem slik da du våknet en dag. Selg dette på ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå