Gå til innhold

har mange oppbrukte plekter jeg vil gjøre noe med

sixx

Anbefalte innlegg

jeg har et stort antall med oppbrukte plekter som jeg har tatt vare på(ikke kall meg autist:P)

Så derfor synes jeg det blir for ille å kaste de. Vil finne på noe "kunstnerisk" med de. Har tenkt ut armbånd, mp3 spiller veske, plekter-brynje osv.

Men kunne godt tenkt meg flere forslag fra dere ;)

legger ved et bilde av hvordan mine plekter ser ut. (det er flere enn på bildet)

:w00t::yes:

post-61841-1152208497_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så på tv'n en gang, sånn oppussingsprogram.. Der tredde de plekter på lange tråder og hang de ned fra døråpningen.. Man kan få kjøpt sånne i butikken, men husker ikke hva det heter,.er vanskelig å forklare, fant heller ikke noen bilder

Endret av looOool
Lenke til kommentar

De der er da ikke oppbrukte, bare spiss dem litt med en kniv, det sa gitarlæreren min. :p

Er alle plektrene dine like små? Fatter ikke hvordan folk klarer å spille med de små greiene der, man må jo ha et ordentlig stort plekter. :D (ikke bass-plekter, da, det er i største laget)

Lenke til kommentar
Så på tv'n en gang, sånn oppussingsprogram.. Der tredde de plekter på lange tråder og hang de ned fra døråpningen.. Man kan få kjøpt sånne i butikken, men husker ikke hva det heter,.er vanskelig å forklare, fant heller ikke noen bilder

6445935[/snapback]

Et slik forheng forran dørene som man går igjennom? Man borrer hull i de og trer tråder igjennom?

Lenke til kommentar

6445935[/snapback]

Et slik forheng forran dørene som man går igjennom? Man borrer hull i de og trer tråder igjennom?

6446046[/snapback]

Jepp, sånne tråder man kan tre ting på..

Lenke til kommentar
Oppbrukte? Er de så myke at du ikke kan bruke de lenger, eller knekt?

6446082[/snapback]

Jeg har den uvanen at etter å spillt på de så lenge at spissen blir rund må jeg bytte de ut :p Noen av de kan man jo til nød å nytte bruke litt til men...

Å du som sa at de var små, prøv å kjøp noen selv, så finenr du ut at de er veldig gode å spille fort med ;)

Men dørforheng var ganske kult forslag ja ;) hehe

Å kanskje lime de sammen til et enormt plekter hadde også vært rått. å hengt opp på veggen ;;)

Lenke til kommentar

Dunlop 1.14 <3

Dekk en vegg med plektere.

SKulle gjort noe sånn selv, men bor hjemme hos mor.. Og jeg har for så vidt aldri spilt ut et plekter før jeg rekker å miste det.

Eller så kan du dekke en akustisk gitar med plektre =P

Lenke til kommentar
De der er da ikke oppbrukte, bare spiss dem litt med en kniv, det sa gitarlæreren min. :p

6446007[/snapback]

Skyt han.

Er alle plektrene dine like små? Fatter ikke hvordan folk klarer å spille med de små greiene der, man må jo ha et ordentlig stort plekter. :D (ikke bass-plekter, da, det er i største laget)

6446007[/snapback]

Små spisse plekter er og blir best, det gir mest presist anslag uten av plekteret gir etter.

Men ontopic: Lag halskjede elns.

Lenke til kommentar
Dunlop 1.14 <3

Dekk en vegg med plektere.

SKulle gjort noe sånn selv, men bor hjemme hos mor.. Og jeg har for så vidt aldri spilt ut et plekter før jeg rekker å miste det.

Eller så kan du dekke en akustisk gitar med plektre =P

6447518[/snapback]

faktisk 1.00 mm...brukte 1,14 mye før, men fant ut at det var bittelitt bedre på noen måter å gå ned til 1,00 :cool:

Men ja, mange gode forslag her ;) keep 'em coming ;)

Endret av sixx
Lenke til kommentar
Oppbrukte? Er de så myke at du ikke kan bruke de lenger, eller knekt?

6446082[/snapback]

Jeg har den uvanen at etter å spillt på de så lenge at spissen blir rund må jeg bytte de ut :p Noen av de kan man jo til nød å nytte bruke litt til men...

Å du som sa at de var små, prøv å kjøp noen selv, så finenr du ut at de er veldig gode å spille fort med ;)

Men dørforheng var ganske kult forslag ja ;) hehe

Å kanskje lime de sammen til et enormt plekter hadde også vært rått. å hengt opp på veggen ;;)

6446912[/snapback]

Jeg snakker av erfaring, har akkurat et sånt plekter, synes det er alt for lite. :p

Bruker heller det som er ganske likt, bare større, det går greit nok å spille fort med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...