Mattlakk Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei, jeg fikk mopedførerkortet mitt før jeg hadde mørkekjøring, så det gikk ut på dato :S for å fornye det må jeg ha mørkekjørings bevis, og det har jeg rotet bort :S Hva skal jeg gjøre? Kan de skrive ut et nytt på trafikkskolen der jeg var eller må jeg ta kurset på nytt? :S på forhånd takk! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Trafikkskolen har arkiver og burde klare å fremskaffe et duplikat. EDIT: Ellers blir det vanskeligt nå i den lyse årstiden. Endret 6. juli 2006 av PerB Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Har akkurat fått scooter, surt om jeg må ta det på nytt :S Håper noen har et sikkert svar her! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 kjøreskoen skal ha et arkiv på dette. kontakt dem så skriver de sikkert ut en kopi/bekreftelse til deg Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 snakk med førerskolen, de arkiverer alt som sagt =) Kan hende det er lurt at de signerer på kopien og skriver at dette er rett kopi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå