axi Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 har ein vanlig IDE harddisk så eg satte i xboxen så tok eg den ut å sko ha den i pcen. men når eg starte pcen så bjunner pcen å pipe.. så stopper den bare. Er harddisken ødelagt? MVH Axi Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Er du sikker på at jumperen er riktig stilt inn? Kanskje harddisken ble låst når du satt den inn i xboxen. Lenke til kommentar
axi Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Er du sikker på at jumperen er riktig stilt inn?Kanskje harddisken ble låst når du satt den inn i xboxen. 6446139[/snapback] låst? går det an å låse den opp? har satt jumperen på slave, for eg har en aen på master Endret 6. juli 2006 av axi Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Du kan låse den opp ved å koble den til xboxen og benytte et program som kan låse den opp. Du kan også gjøre det fra biosen på noen modchipper. hvilken chip har du? Lenke til kommentar
axi Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Du kan låse den opp ved å koble den til xboxen og benytte et program som kan låse den opp. Du kan også gjøre det fra biosen på noen modchipper. hvilken chip har du? 6451158[/snapback] eg har amd athlon 3500+ 3.2GHz Lenke til kommentar
axi Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Du kan låse den opp ved å koble den til xboxen og benytte et program som kan låse den opp. Du kan også gjøre det fra biosen på noen modchipper. hvilken chip har du? 6451158[/snapback] eg har amd athlon 3500+ 3.2GHz 6453133[/snapback] elle mente du i x boxen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå