Zethyr Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Neida, han pratet nok generelt. (Håper jeg.) 6733915[/snapback] Jeg snakket generelt. Jeg kjenner deg jo ikke, så jeg kan ikke uttale meg om jeg betrakter deg som en nerd eller ikke. Btw, er du en slik fysmat-nerd? Hadde vært fint om man kunne brukt "ring en venn" på eksamen =) Fikk forøvrig vite at det ikke er så strengt med mate-øvingene i dag, så da er jeg mindre bekymret. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg slenger meg på såfremt noen hjelper meg om noen gamle kåte kjerringer skulle finne på å møte opp denne gangen også. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg slenger meg på såfremt noen hjelper meg om noen gamle kåte kjerringer skulle finne på å møte opp denne gangen også. 6735328[/snapback] Er det noe jeg er god på så er det å skremme vekk innpåslitne kjerringer. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Neida, han pratet nok generelt. (Håper jeg.) 6733915[/snapback] Jeg snakket generelt. Jeg kjenner deg jo ikke, så jeg kan ikke uttale meg om jeg betrakter deg som en nerd eller ikke. Btw, er du en slik fysmat-nerd? Hadde vært fint om man kunne brukt "ring en venn" på eksamen =) Fikk forøvrig vite at det ikke er så strengt med mate-øvingene i dag, så da er jeg mindre bekymret. 6735290[/snapback] Jeg går nok ikke fysmat, nei. Holder meg til den rene og nydelige matematikken. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg hiver meg med så fremt jeg kan. (Har mange planer i helgene fremover) Redigert: Jeg fikset litt på overskrifta siden den ikke var helt gramatisk korrekt. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ja la oss vente noen uker til ting har roet seg ned litt. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Mulig jeg også blir med på dette. Flytta hit for en uke siden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 LarsP drar meg vel med denne gangen også, så jeg kommer nok. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hadde vel vært artig med ett treff igjen ja.. Det var artig sist da.. Og ikke minst med den røya som prøvde å sjekke opp LarsP.. Dette var jo kveldens høydepunkt eller hva.. LOL.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Argh, den episoden kommer til å bli dratt frem helt til jeg ligger under torva. :--(((( Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Skal jeg gi henne nummeret ditt neste gang jeg treffer a på Ultra? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Argh, den episoden kommer til å bli dratt frem helt til jeg ligger under torva. :--(((( 6781745[/snapback] Det er da bare naturlig ... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 På tide å få det igang? Kanskje noen har lyst til å sende mailer/PM's til de det gjelder når dagen nærmer seg, ettersom folk ikke alltid har tid til å sjekke innom om det har skjedd noe i denne tråden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg foreslår filmkveld hos Lars. Woot! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Han har ikke så stor stue. Selvfølgelig blir det fyll Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Han har ikke så stor stue. Selvfølgelig blir det fyll 6820420[/snapback] Det er vel ikke noe problem å utvide en stue? Siden jeg har hele ett år med bygg- og miljøteknikk bak meg, kan jeg naturligvis prosjektere det hele. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Han har ikke så stor stue. Selvfølgelig blir det fyll 6820420[/snapback] Det er vel ikke noe problem å utvide en stue? Siden jeg har hele ett år med bygg- og miljøteknikk bak meg, kan jeg naturligvis prosjektere det hele. 6820569[/snapback] Om jeg bare får 15 mennesker og 10 kasser pils bak meg kan jeg klare det hele på en helaften. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvor mange er det som faktisk kommer på dette møtet? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg hiver meg med så fremt jeg kan. (Har mange planer i helgene fremover) Redigert: Jeg fikset litt på overskrifta siden den ikke var helt gramatisk korrekt. 6736458[/snapback] Bare for å pirke enda mer, det skrives grammatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå