Gå til innhold

Nytt HW.no-møte i Trondheim?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo men dere har vel ikke så mye greier første uka uansett. Er vel bare bokkjøp osv?

6572672[/snapback]

Starter du på siving er det ganske rett på sak egentlig. Bøkene er ikke essensielle for forelesninger, men det er VELDIG smart å gi gass fra dag1. Forkurs i matte er også veldig anbefalt, ettersom jeg merket at det var ting som ikke helt hang igjen fra VGS, særlig etter et hjernedødt år i militæret.

 

Er forsåvidt også up for å ha det litt etter semesterstart når ting har roet seg litt ned...

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hva studerer du, zethyr?

6732531[/snapback]

1. År - Datateknikk (5-årig Master/Siv.Ing).

 

Har et greit inntrykk av linja foreløpig, men programmeringa begynner jo ekstreeeemt enkelt (samt at foreleseren bevisst sier feil, så det skal virke litt enklere enn det realiteten er). Matte tror jeg at jeg begynne å like, men jeg hadde trengt en FysMat-nerd til å gi meg et par hint, om jeg skulle stå fast på en øving :tease:

AiT er snart over, så der er det ikke store bekymringer. Diskrét matte gleder jeg meg litt til, lurer på hvordan det blir. Så gjenstår bare ExPhil på lista, men det tror jeg ikke jeg tør tenke på før det er absolutt nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...