sim Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Må ha denne i mine innlegg. Håper treffet kan vente til etter semesterstart (etter 21. August) . Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg må si meg enig med sim. Håper dette arrangeres etter 21. august. Med tanke på at det bruker å være hektisk den første uka etter skolestart, gjerne ennå litt senere. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hadde vært en fin måte for oss nye studenter og tilflyttere for å kanskje fått utvidet venne- og bekjentskapskretsen. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg må si meg enig med sim. Håper dette arrangeres etter 21. august. Med tanke på at det bruker å være hektisk den første uka etter skolestart, gjerne ennå litt senere. 6567901[/snapback] Vi småunger begynner med "vanlig hverdag" 28.Aug. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jo men dere har vel ikke så mye greier første uka uansett. Er vel bare bokkjøp osv? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Jo men dere har vel ikke så mye greier første uka uansett. Er vel bare bokkjøp osv? 6572672[/snapback] Starter du på siving er det ganske rett på sak egentlig. Bøkene er ikke essensielle for forelesninger, men det er VELDIG smart å gi gass fra dag1. Forkurs i matte er også veldig anbefalt, ettersom jeg merket at det var ting som ikke helt hang igjen fra VGS, særlig etter et hjernedødt år i militæret. Er forsåvidt også up for å ha det litt etter semesterstart når ting har roet seg litt ned... Endret 28. juli 2006 av Sneakerholic Lenke til kommentar
sim Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Siv. ing. skal vel ha det helvettes AiT-dritet. Noe mer crap skal man lete lenge etter. Kos dere! PS. IKKE kjøp AiT-boka. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 arbeid i team, et lite "kurs" på starten av semesteret med en dyr bok og lite nyttig innhold... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Huff, når jeg så at vi skulle ha det begynte jeg å lure på hva det gikk ut på. Navnet hørtes lite lovende ut, og det ser heller ikke ut til at dere er så positive =/ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det er et helt greit fag å ha. Ganske kjedelig og poengløst, men du blir kjent med folk på linja di. Tror det er halve poenget med det faget. Tror det er dumt med treff før 28. august, ettersom de nyankomne har mange fester under fadderperioden. Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Skolene er vel kommet igang igjen, så jeg bumper denne! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Er noe som skjer hver dag her frem til september, så jeg må droppe masse fester.. tror ikke det vits i å ta noe før september om vi førsteklassingene skal kunne være med. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hva studerer du, zethyr? Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Klarer vel å vente til September Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hva studerer du, zethyr? 6732531[/snapback] 1. År - Datateknikk (5-årig Master/Siv.Ing). Har et greit inntrykk av linja foreløpig, men programmeringa begynner jo ekstreeeemt enkelt (samt at foreleseren bevisst sier feil, så det skal virke litt enklere enn det realiteten er). Matte tror jeg at jeg begynne å like, men jeg hadde trengt en FysMat-nerd til å gi meg et par hint, om jeg skulle stå fast på en øving AiT er snart over, så der er det ikke store bekymringer. Diskrét matte gleder jeg meg litt til, lurer på hvordan det blir. Så gjenstår bare ExPhil på lista, men det tror jeg ikke jeg tør tenke på før det er absolutt nødvendig. Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Kalte du nettopp Karlsen FytsMat-nerd, eller misforstod jeg noe nå? Endret 24. august 2006 av sim Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Neida, han pratet nok generelt. (Håper jeg.) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Slenger denne i Mine Innlegg, dette møtet vil jeg få med meg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg hiver meg på. Name a date. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå