Gå til innhold

Program til å fjerne film og stå igjen med kun lyd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ARWizard3 kan brukes, det koster penger, men det finnes trail versjoner. Trail versjonene funke slik at du kan ta opp maks 3min om gangen. Jeg tror det var det programmet hettet, har så mange programer etter hvert at det blir litt problemer å huske hva alle er til.

Du finne det ved å google etter det, og du kan sikker få tips til hva du kan google etter for å finne lignende programmer ved å lese litt om programmet.

Lenke til kommentar
ARWizard3 kan brukes, det koster penger, men det finnes trail versjoner. Trail versjonene funke slik at du kan ta opp maks 3min om gangen. Jeg tror det var det programmet  hettet, har så mange programer etter hvert at det blir litt problemer å huske hva alle er til.

Du finne det ved å google etter det, og du kan sikker få tips til hva du kan google etter for å finne lignende programmer ved å lese litt om programmet.

6445858[/snapback]

Takker for svar! Skal sjekke ut detta:)

Lenke til kommentar
http://audacity.sourceforge.net/

Sett lydkilden til stereomix og ta opp (hvis du har tid til å ta opp alt). Pass på at det ikke er andre bakgrunnslyder (windows-"pling" e.l., feilmeldinger og sånt)

6446793[/snapback]

Hørtes ut som det beste forslaget ettersom man da ikke behøver å ha selve filen man skal trekke ut lyden fra. Om jeg skjønner det riktig da:P

men hvordan setter man lydkilden til stereomix?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...