Grønning Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Dere som har telefonen, hvordan er batteriet? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Virker helt greit det. Holder en hel arbeidsdag (sitter i telefonen hele dagen på jobb), samt hele kvelden og en times tid med musikk. Bruker jeg den ikke noe særlig så holder den ganske lenge. Ladet den ikke i det hele tatt i helgen. Fungerer bra nok for meg, men jeg har ikke de aller største kravene til batteri uansett. Lader hver natt uansett. Endret 6. november 2006 av Lord Swag Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Okei, hørtes jo helt greit ut. Men hvordan er dette med skjermen, fungerer det bra, må man trykke på skjermen hvis man f.eks skal inn på meldinger? Lenke til kommentar
3121 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Som tidligere nevt i en annen tråd, kan jeg ikke forstå begrunnelsen for at denne telefonen får terningkast 3? Lyden dårlig?? Og de har testet to eksemplarer?? Mulig feil med begge, for lyden er det ihvertfall ikke noe å si på! Jeg har hatt w810, w850i, og lyden på w950i gruser disse, og det er ikke noe i veien med ørene mine :!: Men for all del, har ikke brydd meg så mye om testene her på amobil. Foretrekker faktis og lese testene på dinside.no bedre, og der fikk den ternigkast 5 Lenke til kommentar
shegg Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 jeg spør igjen: Noen som vet om det finnes klokke , når tlf er i dvalemodus. Sånn som du ser på andre SE tlf. Savner også lys eller lignende ved tapte anrop/ meldinger. Skjermen er bare helt svart ved tapte anrop. Er nødt til og vekke opp tlf for og se om du har hatt tapte meldinger/ anrop. Noen som vet om noen innstilinger her. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei igjen. På walkman spilleren, må man ha det slik at man må ha albumene, og sangene inni albumet eller? Kan man ha det slik at alle sanger ligger nedover på en lista og man kan velge? Lenke til kommentar
shegg Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en PDF leser til denne mobilen. Det er vist forhånds innstalert på 990i og m600i Har søkt rundt men finner ikke noe. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg tror dette er pdf-leseren som er med på M600: http://www.mbrainsoftware.com/UIQ/Pdf/Pdf.htm Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Korrekt. P910i, P990i og M600i bruker programmet PDF+. Men husk på at W950i må ha UIQ 3.0 programmer. Programmet det er lenket til er til UIQ 2.x, som ikke vil fungere på W950i Lenke til UIQ 3 finner du her: http://www.mbrainsoftware.com/Software.htm#Pdf+UIQ_3x Men den har ikke kommet ennå. "Commig soon" ... Lenke til kommentar
shegg Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Korrekt. P910i, P990i og M600i bruker programmet PDF+. Men husk på at W950i må ha UIQ 3.0 programmer. Programmet det er lenket til er til UIQ 2.x, som ikke vil fungere på W950i Lenke til UIQ 3 finner du her: http://www.mbrainsoftware.com/Software.htm#Pdf+UIQ_3x Men den har ikke kommet ennå. "Commig soon" ... 7240297[/snapback] Takk. Har sett der , det er vel bare og vente da. Lenke til kommentar
shegg Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Her er noen fornøyde W950i eiere. http://www.my-symbian.com/forum/viewtopic....=29610&start=20 Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Kanskje dumt spørsmål, men har min første smartphone og har mac, og får ikke koblet den med usb-porten. Eller det kommer opp Normal Modus eller Rask Filoverførng, men kommer ikke opp noen enhet på min mac. Kan man ikke synkronisere med mac eller er det kun PC det går med? Noen som vet? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Som tidligere nevt i en annen tråd, kan jeg ikke forstå begrunnelsen for at denne telefonen får terningkast 3? Lyden dårlig?? Og de har testet to eksemplarer?? Mulig feil med begge, for lyden er det ihvertfall ikke noe å si på! Jeg har hatt w810, w850i, og lyden på w950i gruser disse, og det er ikke noe i veien med ørene mine :!: Men for all del, har ikke brydd meg så mye om testene her på amobil. Foretrekker faktis og lese testene på dinside.no bedre, og der fikk den ternigkast 5 7236540[/snapback] Merker absolutt ikke noe til den skurringa amobil snakker om, men har ikke vært helt fornøyd med lyden til nå. Veldig mye diskant :\ Lyden har derimot vært helt fin når jeg har kjørt den inn i skikkelig annlegg, samt at jeg har ab-testa den og sammenligna lydkurver med output fra pc-en uten å se særlig forskjell. Kan riktignok virke som om dynamikken er litt forskjellig, uten at den ser ut til å være komprimert heller. Nå tok jeg derimot og prøvde med øretelefonene fra min w800i, og lyden ble straks bedre. Etter litt frem og tilbake har jeg konkludert med at silikonet på w950-rett og slett ikke passer mine ører. Bruker nå de gamle silikonringene på det nye headsetet og pluttselig kan jeg også høre bass og mellomtone skikkelig, uten at diskanten sliter ut øra. Utrolig! Kanskje dumt spørsmål, men har min første smartphone og har mac, og får ikke koblet den med usb-porten. Eller det kommer opp Normal Modus eller Rask Filoverførng, men kommer ikke opp noen enhet på min mac. Kan man ikke synkronisere med mac eller er det kun PC det går med? Noen som vet? 7431052[/snapback] Har iallefall et par kolleger med p990 som er avhengige av Windows for å synke. Endret 7. mars 2007 av bosannes Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Dette programmet ser helt genialt ut(spes. til w950i), men finnes ikke til symbian enda.. Noen som vet om noe lignende...? http://www.tengo.net/ Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Noen som vet hvordan man kan tvinge telefonen til å ALLTID ringe med lyd på alarm, selv om telefonen står på silent? Evt påtvinge vibrering selv om telefonen lader? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Dette programmet ser helt genialt ut(spes. til w950i), men finnes ikke til symbian enda.. Noen som vet om noe lignende...?http://www.tengo.net/ 8139362[/snapback] Symbian/ Symbian UIQ and Linux platform are in development. We welcome collaboration with interested OEM/ODMs. Lenke til kommentar
MCeirik Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 noen som har et bra remotecontrol-prog for w950i? har testa både salling clicker og puppetmaster, men ingen av de funker..:S Er ganske så avhengig av det... Lenke til kommentar
Morrizon Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Folkens! Jeg trenger litt hjelp her. Jeg har akkurat fått min nye W950i,, og jeg tenkte prøve å legge inn musikk... Jeg installerte programmene på cd'en, restartet pc'en og koblet tlf til pc'en via en av USB portene på pc'en. Jeg åpnet så Disc2phonepgrammet og fulgte anvisningene der, men, når jeg skal legge musikkfilene over til telefonen så sier programmet at den ikke finner tlf tilkoblet. Jeg bet meg også merke i at i det jeg plugget inn USB pluggen så sier Windows'en (XP) at den oppdager en ukjent USB tilkobling...Jeg får heller ikke oppdatert noe driver til den ukjente tilkoblingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå