mortengutt Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Hjelp, da var W950en ankommet www.katshing.se Utrolig lyst på denne, har W850 nå, men vil teste ut denne. Noen andre som er sugne på denne eller? Kommer vel ikke for om et par uker til norge tenker jeg. http://www.katshing.se/ Lenke til kommentar
shegg Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Hjelp, da var W950en ankommet www.katshing.se Utrolig lyst på denne, har W850 nå, men vil teste ut denne. Noen andre som er sugne på denne eller? Kommer vel ikke for om et par uker til norge tenker jeg. http://www.katshing.se/ 7133380[/snapback] Ser ut som de også har den på CDON.com Endret 30. oktober 2006 av shegg Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Hjelp, da var W950en ankommet www.katshing.se Utrolig lyst på denne, har W850 nå, men vil teste ut denne. Noen andre som er sugne på denne eller? Kommer vel ikke for om et par uker til norge tenker jeg. http://www.katshing.se/ 7133380[/snapback] Ser ut som de også har den på CDON.com 7183997[/snapback] Jada, den kom noen dager etterpå til CDON, I know. Lenke til kommentar
shegg Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hjelp, da var W950en ankommet www.katshing.se Utrolig lyst på denne, har W850 nå, men vil teste ut denne. Noen andre som er sugne på denne eller? Kommer vel ikke for om et par uker til norge tenker jeg. http://www.katshing.se/ 7133380[/snapback] Ser ut som de også har den på CDON.com 7183997[/snapback] Jada, den kom noen dager etterpå til CDON, I know. 7184119[/snapback] Siden du vet dette, så har du vel tlf ? Dersom du har den , er du fornøyd. ? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Hjelp, da var W950en ankommet www.katshing.se Utrolig lyst på denne, har W850 nå, men vil teste ut denne. Noen andre som er sugne på denne eller? Kommer vel ikke for om et par uker til norge tenker jeg. http://www.katshing.se/ 7133380[/snapback] Ser ut som de også har den på CDON.com 7183997[/snapback] Jada, den kom noen dager etterpå til CDON, I know. 7184119[/snapback] Siden du vet dette, så har du vel tlf ? Dersom du har den , er du fornøyd. ? 7185321[/snapback] Nei har desverre ikke den. Kjøpte meg W850 for 3 uker siden og er student så må prioritere litt jul og flybilletter, så går bare å venter på at den skal komme i butikkene slik at jeg kan teste den. Men den ser veldig fresh ut, men kan ikke ha en telefon som ikke har kamera, bruker det litt for mye til at jeg klarer meg uten. Wifi skulle den også hatt. Så blir nok bare å teste denne, siden jeg ikke er millionær Lenke til kommentar
3121 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Da har jeg fått meg en W950i.... Morsom sak gitt, må teste mer:) Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Pallister: kan du legge ut bilder og lage en enkel brukertest av w950i? Jeg vurderer å prøve den, men jeg er meget fornøyd med N80 til nå, som har både kamera og wlan som sine fordeler. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Fikk min i dag også. Liker den veldig godt, selv om jeg ikke har fått testet så mye foreløpig. Har hatt både P990i og M600i tidligere, så nå var det W950i sin tur. Lenke til kommentar
shegg Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Fikk min i dag også. Liker den veldig godt, selv om jeg ikke har fått testet så mye foreløpig. Har hatt både P990i og M600i tidligere, så nå var det W950i sin tur. 7203368[/snapback] Åssen er den i forhold til de overnevnte tlf. Er den noe sjappere i menyvalget ? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Ja, den virker så langt ganske mye kjappere. Responsen er det ikke noe å si på. Langt raskere enn fks. N73 (som i mine øyne var veldig treg). Har lagt ut et lite førsteinntrykk her. Kommer ikke til å lage noen komplett test, men det er bare å spørre hvis det er noe dere lurer på. Endret 2. november 2006 av Lord Swag Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Finnes det flere temaer til w950i? Skulle gjere ha et som sår i sort. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Den finnes i butikk i Trondheim. Det kommer flere temaer med telefonen, og det blir naturligvis tilgjengelig flere på nett etterhvert. At den er raskere enn M600 har jeg vanskelig for å tro, de har helt sikkert samme prosessor. MEN, det er jo mulig at minnet har noe med saken å gjøre... Uansett meget stilig, spørs bare om jeg synes den er verdt det med tanke på prisen... Man skal ha et litt spesielt behov. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Det er ikke bare prosessoren som spiller inn på hastighet. Firmwaren kan være bedre optimalisert for alt vi vet. Sammenlignet med min kollegas M600i som er noen dager gammel med nyeste firmware, og W950i virket kjappere. Men, vi får se hvordan det blir når jeg får fylt den opp med diverse. Endret 4. november 2006 av Lord Swag Lenke til kommentar
shegg Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det er ikke bare prosessoren som spiller inn på hastighet. Firmwaren kan være bedre optimalisert for alt vi vet. Sammenlignet med min kollegas M600i som er noen dager gammel med nyeste firmware, og W950i virket kjappere. Men, vi får se hvordan det blir når jeg får fylt den opp med diverse. 7215627[/snapback] Har fått min nå. virker veldig bra . Fylte opp 1 gb med musikk på ett blunk. Virker robust og fin . skulle nesten tro den var vann tett. Virker rimlig sjapp . Men man kan fort trykke for mange ganger på samme ting, da låser den seg. Da er det bare og ta ut batteriet. Man trenger sikkert litt tid og venne seg til systemet og mulighetene. Så langt er jeg meget fornøyd. Denne er helt klart bedre en Ipod Nano + at det er tlf i tillegg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Men man kan fort trykke for mange ganger på samme ting, da låser den seg. Da er det bare og ta ut batteriet. Denne er helt klart bedre en Ipod Nano + at det er tlf i tillegg. 7217845[/snapback] Trykker man samme knapp flere ganger henger mobilen seg så man må ta ut og inn batteriet? Nice... Bedre enn ipod nano? Hvorfor? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Min har ikke hengt seg i det hele tatt på de dagene jeg har hatt den. Null problem å trykke flere ganger. Lyden er mye bedre enn i min iPod, samt at jeg liker avspilleren en del bedre når det kommer til presentasjon og sortering. Lenke til kommentar
shegg Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Men man kan fort trykke for mange ganger på samme ting, da låser den seg. Da er det bare og ta ut batteriet. Denne er helt klart bedre en Ipod Nano + at det er tlf i tillegg. 7217845[/snapback] Trykker man samme knapp flere ganger henger mobilen seg så man må ta ut og inn batteriet? Nice... Dette var riktignok under spilling av Dvd video. Da tenker tlf så det knaker. Er du utålmodig da så låste i min seg. Ha også skjedd dersom jeg starter et program/spill og har lyst til og stenge det igjen. Bedre enn ipod nano? Hvorfor? 7218696[/snapback] Bedre enn Nano fordi den har mange flere innstilinger, supre lydinnstilinger, radio og ny fin sak som heter Track id. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 så kom testen av telefonen på amobil. gjentattte dårlige terningøye som i kjent nokia/sony stil blir rundet opp.....terningkast 3 Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 så kom testen av telefonen på amobil. gjentattte dårlige terningøye som i kjent nokia/sony stil blir rundet opp.....terningkast 3 7220665[/snapback] Mobilen får bare terningskast på konklusjonen, ikke de ulike "avdelingene". Der brukes annet system for poeng og vurdering. Lenke til kommentar
shegg Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Noen som vet om det finnes klokke , når tlf er i dvalemodus. Sånn som du ser på andre SE tlf. Savner også lys eller lignende ved tapte anrop/ meldinger. Skjermen er bare helt svart ved tapte anrop. Er nødt til og vekke opp tlf for og se om du har hatt tapte meldinger/ anrop. Noen som vet om noen innstilinger her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå