AndersT2 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg har lagt inn de siste driverne fra Nvidia, 91.31. Og hver eneste gang som windows starter så kommer det opp en notis om at jeg har mulighet for SLI oppsett. Hvordan får jeg dette bort, jeg har kun ett skjermkort. Jeg får heller ikke bort Nvidia ikonet fra quicklaunch stedet, når jeg huker den vekk så blir den borte, men dukker opp igjen ved neste restart av windows. Noen som har funnet ut noe av dette? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Opplever det samme her..Begynner å bli litt irriterende.hehe Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 her og, forbanna irriterende. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Var mye tull med disse driverne. Jeg fikk i tillegg feil i grafikken på natural-selection, så gikk tilbake til de gamle. Edit: Skriveleif Endret 6. juli 2006 av TriNitroToluen Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg har AGP-kort og til og med jeg får beskjed av driverne om at jeg kan kjøre SLI. :!: Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 det står i readme fila til driverne at det er et kjent problem det står til og med hvordan en kan fjerne det Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) det står i readme fila til driverne at det er et kjent problemdet står til og med hvordan en kan fjerne det 6445450[/snapback] Det er mulig jeg er blind, men jeg finner ingen readme fil som fulgte med driverne mine... Men fant dette på Nvidia sine sider. Endret 6. juli 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jeg har AGP-kort og til og med jeg får beskjed av driverne om at jeg kan kjøre SLI. :!: 6445439[/snapback] Jeg får også den samme beskjeden hver gang jeg startet maskinen, men tenkte ikke over at jeg faktisk sitter med et agp kort før du nevnte det nå Uansett irriterende.. Er det et forsøk på å selge mer? Sikkert mange med mindre peiling som ikke er klar over at de sitter med mulighet for SLI. Endret 6. juli 2006 av Sigurd2 Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 For dere som ikke har SLi, er det fikset i 91.33 driveren. Link: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1437 Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) ahh.... jepp... detta har irritert meg også... Endret 10. juli 2006 av svingstang Lenke til kommentar
Footy Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 som sagt lengre opp, ta en titt på denne linken, den løser alle deres problem http://nvidia.custhelp.com/cgi-bin/nvidia....li=&p_topview=1 se nederst der det står : "Disabling SLI balloon pop up message at Windows start up" Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Denne beskjeden har irritert meg veldig i det siste. Deilig å endelig bli kvitt den. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Den bare slutta å dukke opp på maskina mi etter noen dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå