H&Dfanatic Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Det er med sår stemme jeg forteller dere her idag at nåværende hovedkort desverre forlot denne jord forrige onsdag. Kortet hengte seg og har siden det ikke gitt lyd fra seg. Til minne om.. ASUS A8N SLI DELUXE .................................................................................................................. Jeg trenger derfor et nytt hovedkort som gjerne oppfyller noen av kravene mine. Socket 939: - Ikke få blåskjerm med Audigy 2 kort - Være genrelt lite kresent med maskinvare - Rask til å boote - 6 + usb 2.0 innganger - GB lan - Passiv kjøler! - Sata 2 støtte g dermed muligheten til å raide - Støtte mine 2 gb GEIL PC3200+ minnebikker (http://www.psdata.no/ps.asp?it=100689&mlevel=140103) Vet jeg ber om mye men takker så mye for all hjelp som kan komme. Noen erfaringer med dette? https://prisguiden.no/product.php?productId=38407 Endret 6. juli 2006 av H&Dfanatic Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 *Trøstepå. Jeg mener med alvor at "hovedmamma" har jobbet for deg lenge.. Og at den har gjort sin beste.. Men vi må leve videre.. hihi Til saken. HER er noen 939 korter. Ring gjerne til komplett når de er åpent, og si ifra hvilken skjermkort du har osv. Har bestilt for ikke lenge siden en motherboard og den fungerte ikke bra med min Radeon 9600 skjermkortet, pga. at den passet ikke i lag med den. Så derfor det er viktig å si ifra om komponentene dine. Så ring. Der er veldig hyggelig folk som kan sikkert hjelpe deg Lykke til! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei! Om hovedkortet ble ødelagt av seg selv så har du krav på nytt. Det er fem års reklamasjonsrett mot produksjonsfeil, og garanti i tillegg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
H&Dfanatic Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 hmm men jeg har nå selv byttet til den zalaman passive da... Bryter jeg da ikke garantien?? Har bestilt ABIT kortet venter i spenning! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 hmm men jeg har nå selv byttet til den zalaman passive da... Bryter jeg da ikke garantien??6451849[/snapback] Det er nok stor fare for det. Lenke til kommentar
xiaNe Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Flott valg med det ABIT kortet Får det selv neste uke Lenke til kommentar
H&Dfanatic Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Håper kortet duger, så en post når jeg bladde gjennom at en eller annen skrøyt av at kanskje var verdens beste 939 hovedkort.. HÅPER DET STEMMER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå