dsn Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Lurerpå hvor varm en cpu bør vere.. Min er ca 100 grader og jeg har en liten misstanke om at det er litt varmt Men ja, viss noen lurer så er det en intel pentium 4 3,0 ghz Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Lurerpå hvor varm en cpu bør vere.. Min er ca 100 grader og jeg har en liten misstanke om at det er litt varmt Men ja, viss noen lurer så er det en intel pentium 4 3,0 ghz 6445197[/snapback] 100 grader er veldig formye etter det jeg vet.. min far sin ligger no fint på 62 grader.. så vis ikke den synker tror jeg det er fare for at den snart tar kvelden! Har du prøvd og rense dataen for støv? f.eks støvskge cpukjøle-ribbe og skifte ut kjølepastaen? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Normalt sett bør ikke cpu ligge over 65 grader, men det er ikke farlig før det går over 90. Sjekk kjølingen til cpuen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Eller så "KAN" det være at temp måleren er feil.. Men sjekk om du har mye støv og at kjøleren sitter godt på cpuen! Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 sjekk at tempmåleren står på celsius å ikke fahrenhait. 100F = 38c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå