Decron Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Hei! Sliter litt med min Tundra 1557GLS (1.8GHz, 512MB, ATI 9700). Har brukt Windows 2000 og Fedora Core i lang, lang tid uten problemer.. men her om dagen bestemte jeg meg for å oppgradere til XP. I den forbindelse har det oppstått et problem.. det virker som den har blitt mye strengere på kjølinga. F.eks når jeg kjører opp et spill, så begynner vifta å gå så det uler.. og det er jo ikke så rart (selv om den ikke gjorde det før). Men etter rundt 15 minutter så begynner det å gå tregt i svingene. Det virker ikke som maskinen jobber no særlig, men det begynner rett og slett å "lagge" fryktelig - og dette har ikke skjedd før! Hva kan være problemet? Endret 6. juli 2006 av Dark_Soldier Lenke til kommentar
Decron Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 En ting.. jeg tror dette kun gjelder nettverksspill! Når jeg f.eks spiller Americas Army online så går det en stund så begynner det å lagge, men spiller jeg single player (training), så skjer det ingenting.. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvorfor oppgradere til XP? har en maskin med omtrent samme hardware som din, som jeg kjører 2000 på - aldri hatt noe problemer, yter som bare det og er rett og slett storfornøyd... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Har selv 1557gls. Den nærmer seg ofte 90 grader. Bruker du omega-drivere eller standarddriverene? Jeg hadde omega før og dem klokket skjermkortet 30mhz, noe som gjorde den mye varmere. Det kan hjelpe å sette den til dynamic switching i BIOS eller SpeedswitchXP hvis den går på top performance hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå