DOFFY_no Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 her er mitt problem: installerte trådløst kort, koblet meg til nettverk, fikk ikke internett hva enn jeg gjorde! hjelp noen? altså, jeg kom meg på netthverket men fikk ikke internett, det står nesten konstant 2 andre maskiner på netthverket som får internett fra det, signalet til routheren er "utmerket" når jeg plugger i kabelen får jeg internett, kabelen går direkte fra routheren. noen som kan få noe lurt ut av dette? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 prøv å ping routeren når du er koblet til så, får du ikke kontakt så kan det være brannmur ol. prøv så å ping vg.no f.eks. antar dette ikke går så da sjekker du tilkoblingsinnstillignene. ipconfig /all i cmd. er bare å gå utover leddene =) Lenke til kommentar
DOFFY_no Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 løste problemet ved å fjærne trådløs programvare og heller bruke windows til nettverk:D Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 løste problemet ved å fjærne trådløs programvare og heller bruke windows til nettverk:D 6453651[/snapback] Hvilket trådløse nettverkskort er det i pcen? har samme problemmet... Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har du i det hele tatt vert inne i instillingene til routeren? Høres ut som du sitter på ditt eget usikret nett.. Lenke til kommentar
DOFFY_no Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 et slags 3com, men problemet var mine innstillinger på programmet, kan denne posten stenges? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå