magnarl Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Er det noen som har noe negativt eller positivt å si om denne bærbare pc`n? Vurderer å kjøpe den men kunne trengt en vurdering av andre siden mine kunnskaper om bærbare skorter litt http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=60105# Så vidt jeg ser så har den ganske grei specs i forhold til prisen? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 det eneste jeg ser den mangler i første omgang er dobbelkjerne prossesor og litt lav oppløsning på sjermen, eller er den helt grei Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 det eneste jeg ser den mangler i første omgang er dobbelkjerne prossesor og litt lav oppløsning på sjermen, eller er den helt grei 6445285[/snapback] trenger ikke høyere oppløsning på en så liten skjerm Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ser ut som en bra PC, men vurder også Asus A6Ja Den koster 1500kr. mindre, har dobbelkjerneCPU og bedre skjermkort, og tror nok den har bedre byggekvalitet og. Men den har altfor lite minne. Ellers mye det samme. Kjøp på komplett, og sleng på 2 stk. TwinMOS 1gb brikker. Da får du en litt bedre PC, til samme pris. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Støtter forslaget til watercool Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Den så jo brukbar ut, men for meg så prisen litt stiv ut syns jeg. Veldig mange virker fornøyde med ASUS'en watercool foreslo. ville kanskje hørt på ham! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) det eneste jeg ser den mangler i første omgang er dobbelkjerne prossesor og litt lav oppløsning på sjermen, eller er den helt grei 6445285[/snapback] trenger ikke høyere oppløsning på en så liten skjerm 6445421[/snapback] Det kommer helt ann på personlige preferanser. Jeg mener iallefall at det er altfor liten oppløsning til en 15'' wide. 1680x1050 iallefall (eller det som er widescreen ekvivalenten til 1400x1050) på en 15'' om ikke tilogmed 1920x1200. Asusen med ekstra minne kjøpt utenom er ett mye bedre valg ja (om ikke på grunn av oppløsningen..) Endret 6. juli 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå