rocky5 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jeg har problemer med å slette 2 av de forhåndsinnlagte rss feedene som ligger inne på det medfølgende programmet News Reader. Dette gjelder "BBC News" og "Dagens Nyheter". Jeg har klart å slette de andre som lå inne, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å slette disse to, jeg får bare en feilmelding som sier "Unable to delete feed". Er det noen som har samme problem eller har peiling hvordan man gjør dette? Endret 6. juli 2006 av rocky5 Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hva med og reinstallere programmet? Lenke til kommentar
rocky5 Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Ligger programmet på den medfølgende CDen eller? Jeg har nemlig Mac så den medfølgende CDen fungerer ikke optimalt, og med det mener jeg at det ikke er noe autostart eller noe slikt, jeg kan bare browse gjennom innholdet på CDen. Kikket gjennom isted, men jeg fant ingen installeringsfil for News Reader, googlet også etter programmet uten hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå