dreas Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Heisann! Har et problem med at maskinen min av og til totalfryser. Det skjer aldri når jeg jobber med noe, men bestandig når den står å går for seg selv. Hvis jeg f.eks lar bearshare gå mens jeg ikke er der, øker sjansene for at den ikke skal fryse. Hvorfor takler ikke maskinen min å kjede seg! amdk6-2@400 256 ram voodo2-300016mb win2kpro sp2 alle drivere er selvf. update. Det er ikke problemet. (har brukt både win98 win98se win2000 pro og mandrake 8,1 på denne maskinen. Problemet er kun i windows (alle vers.), aldri i linux) Personlig mistenker jeg ram'en, for det ble litt bedre da jeg byttet om på ram brikkene! (jo, det ble det), men da burde det jo også fryse i linux? Noen ide'? (nb: bruker ikke mere penger på denne maskinen:-)) Lenke til kommentar
divemaster Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Hei Du har vel tilfeldig vis ikke på en skjermsparer som jobber i opengl eller lignende 3d grafikk ? Divemaster Lenke til kommentar
dreas Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg hadde det, og det skal ikke skje igjen. Problemet ble bedre med den borte. Nå er skjermspareren min en svart skjerm, men slik forblir den av og til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå