PMnormal Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Det er lagt ut nye versjoner i starten av tråden. Valgte å bare bytte ut de gamle. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Jeg synes bilde 2 var best, og likte spesielt kurvene og utsnittet. Bilde 1 synes jeg ble litt "trangt" nederst, for meg var båten hovedmotivet og himmelen mindre interessant. Dessuten virker det som kvaliteten er litt lav, spesielt på bilde 1, du kunne med fordel lagt opp en version med høyere oppløsning. Endret 10. juli 2006 av abraxa Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Se der ja, der kom den gode meditative stemningen jeg etterlyste frem. Ingen oransje blåser som sparket i øye-eplene mine. Edit: Ellers var det med rammen også et sjakktrekk. Endret 11. juli 2006 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Kjempefine bilder, likte bilde nr 2 best, men lurer liksom på hvor båten er fortøyd... tauet går bare ut av bildet til venstre. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Husker ikke helt hvordan den var fortøyd, men jeg tror blant annet de blåsene markerer ankre. Takk for respons. Er ganske fornøyd selv også nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå