danilovic Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Har nå lagt inn Linux, og prøver det for første gang. Det jeg trenger nå, er alle programmer og slikt. Det jeg spør etter er: - Hva gjør programmet? - Hvor finner jeg det. Det jeg trenger mest nå, er en IRC-klient. Lenke til kommentar
COMPstomp Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 google.com er en fin bil ! Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 En bil.. og jeg som trudde det var en gås. Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 http://www.freshmeat.net og sourceforge.net er finfine steder for programmer til Linux/*BSD osv. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hvis du har en full f.eks. Mandrake eller RedHat distribusjon (med alle CDene), skulle du finne de aller fleste programmene du trenger på dem. Disse distribusjonene har også (så vidt jeg vet) et eget program for å installere/avinstallere programvare fra CDene. Dette skulle ikke være så fryktelig vanskelig. Større utvalg og nyere versjoner får du jo ved å laste ned programmene fra Internett, og det er heller ikke så komplisert. LeD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå