Dy§no Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) ............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg har iallefall en slik en, og jeg kan anbefale den. Passer perfekt til meg iallefall. Lysene er av når viftene er av. De er røde når man slår den på, og helt til 7 volt. Fra 7 volt og oppover er de blå. Men du kan jo fjerne lysene hvis du vil. Jeg syns selv de er veldig skarpe, så jeg slang bare på en teip bit over de Vet ikke om dekselet, men tror du må demontere, for så montere det nye dekselet. Men det er ikke noe problem, det er vel gjort på noen effektive minutter vil jeg tro Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) ............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg kan ikke slå av LED'sene, nei. Kun når viftene ikke går rundt er de avslått. Men jeg kjøpt denne Rheobus'en for en stund siden. 1 år minst. Det har kommet flere versjoner av denne, tror jeg. Jeg tror fremdeles det ikke går ant å slå av disse LED'sene mens viften går, men det kan jo være mulig det går. Du kan jo bare ta ut LED'ene, eller sette en liten bit med svart isolasjonsteip foran disse, evt. kanskje male de svart (Eller med sprittusj). Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) ............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå