Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Toshiba Satellite S1800-204 trøbbel

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en gammel Toshiba bærbar pc med 1Ghz prosessor, 128MB Ram og 10GB harddisk. I det siste har den begynt å bli veldig treg (Vet at det ikke skal gå så fort med denne heller..........) utrolig treg faktisk. Lampen til hardisken står ofte og lyser konstant og det virker som om den jobber selv om den ikke har fått noen oppgave. Dete gjør igjen til at alt jeg vil at den skal gjøre blir håpløst. Har formatert og lagt inn nytt OS uten at det hjalp. Og jeg lurer nå på om det er noe galt med hardisken? Eller prosessoren kanskje?

Er det noen som har noen tips?

Mvh

Bigblu

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har en gammel Toshiba bærbar pc med 1Ghz prosessor, 128MB Ram og 10GB harddisk. I det siste har den begynt å bli veldig treg (Vet at det ikke skal gå så fort med denne heller..........) utrolig treg faktisk. Lampen til hardisken står ofte og lyser konstant og det virker som om den jobber selv om den ikke har fått noen oppgave. Dete gjør igjen til at alt jeg vil at den skal gjøre blir håpløst. Har formatert og lagt inn nytt OS uten at det hjalp. Og jeg lurer nå på om det er noe galt med hardisken? Eller prosessoren kanskje?

Er det noen som har noen tips?

Mvh

Bigblu

6444395[/snapback]

Hvor gammel er pcen? Nærmer den seg 5 år er det vel normalt at den faller en god del i ytelse. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...