plankeby Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 God sommer alle sammen. Jeg skulle gjerne hatt et program som jeg kan lagre snarveier til diverese internettsider på. Ønske er et program som kan: At en pen meny kommer/sklir fram på høyre eller venstre side av skjermen når musepekeren "dyttes inntil" høyre eller venstre skjermkant. Dermed er snarveier til f.eks. diverse aviser på nettet meget lett tilgjengelig... Håper på gode tips, jeg fant desverre ingen annen tråd om dette her inne. Lenke til kommentar
unknown14725 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Gå inn i f.eks "C:\Documents and Settings\Username\Favorites\" Der har du en mappe som heter Links Ta tak i denne, og dra den helt opp i toppen av skrivebordet ditt. Jeg mener virkelig HELT ØVERST, slik at musepekeren stopper opp i øvre kant. Ikke ha noen andre programmer åpne, dette fungere kun hvis skrivebordet er synlig der du har musepekeren din. Da skal du ende opp med en toolbar av Links-katalogen din. Helt til venstre har du en bar som du kan ta tak i, og så drar du toolbaren din til den skjermkanten du ønsker å ha den ved, f.eks høyre side av skjermen din. Hvis du høyreklikker på toolbaren (ikke selve ikonene) så kan du bla. velge autohide og always-on-top. Dette kan du gjøre med så mange mapper du ønsker. Det trenger ikke være Links mappen, det kan være hvilken som helst mappe. Du kan også "stacke" flere toolbars inn på hver "skjermkant" slik at de stables pent over hverandre. Have fun. Endret 6. juli 2006 av Irios Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 God sommer alle sammen. Jeg skulle gjerne hatt et program som jeg kan lagre snarveier til diverese internettsider på. Ønske er et program som kan: At en pen meny kommer/sklir fram på høyre eller venstre side av skjermen når musepekeren "dyttes inntil" høyre eller venstre skjermkant. Dermed er snarveier til f.eks. diverse aviser på nettet meget lett tilgjengelig... Håper på gode tips, jeg fant desverre ingen annen tråd om dette her inne. 6444339[/snapback] Du kan jo også bruke Yz'dock eller objectDock til dette. Jeg har ObjectDock som ligger på venstre side av skriveb ordet. Hvis det er ett program som ligger over, fører jeg musa helt til venstre av skrivebordet så popper ObjectDock frem og legger seg øverst. Så er det bare å velge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå