FuzzFuet Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Hallo I går fikk jeg en Acer Aspire 3020 slengt i postkassa. Slo den på og den innstalerte WindowsXP HomeSP2 gjennom Norton Ghost uten problemer. Den søkte og kom på nett med en gang jeg trykka på den "Enable/Disable trådløsnettverksknappen" eller "Radiokontrollbryteren" som Broadcom programmet kaller den, som er på fremsiden av PCen. Men nå får jeg beskjed om at "Radiokontrollbryteren" er deaktivert og jeg får ikke aktivert den igjen. Når jeg prøver og aktivere den får jeg denne meldingen: Får da beskjed om å trykke på denne "Radiokontrollbryteren" som dere ser på bildet. Gjør det men, ingenting skjer når jeg gjør det. Samme gjeller Bluetooth knappen som er ved siden av den. I enhetsbehandling er alt ok. Hva skal jeg gjøre for og komme på nett med den igjen? Jeg har lastet ned nyeste driver til det jeg mener er nettverkskortet men, uten hell Siden jeg lastet ned driveren fra (Den nest øverste jeg brukte): Aspire 3020 / 5020 Takker så mye for all hjelp! Endret 7. juli 2006 av LockNess Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Oppdaderte posten litt så det blir litt enklere skjønne hva jeg mener Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Problemet er nå løst. Virusprogrammet jeg innstalerte (Avast) deaktiverte nettverkskortet i det skulte uten og si i fra engang Alt så normalt ut i enhetsbehandlig++ men Avast har deaktivert det for det. Smart metode for og blocke virus da- spærre tilgangen til nett :!: Men, takker for all hjelpen jeg fikk da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå