levlex Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Gartner presenterte nylig sine spådommer for mobilmarkedet, og mener at Motorola går tøffe tider i møte, mens BenQ-Siemens vil vokse. Les mer Lenke til kommentar
espantoso Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det virket litt rart for meg at SE ikke solgte mer. Visste ikke at de hadde en så liten del av markedet. Lenke til kommentar
N_B Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det virket litt rart for meg at SE ikke solgte mer. Visste ikke at de hadde en så liten del av markedet. 6444284[/snapback] SE er vel relativt store her i Europa, og spesielt i Skandinavia, mens det står dårligere til i Amerika og Asia, såvidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Verden er ikke like ivrige på SE som man er her i området nei. Jeg tror også Benq-Siemens vil øke. De har kommet med me bra nå, og det virker mer lovende enn Siemens gjorde alene. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg synes det er utrolig at alle skryter av Razr - sure, den var tynn, men herregud for en stor møkkatelefon. Brukergrensesnittet var elendig, dårlig lydkvalitet, lite minne og kaster fra bak det syvende helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg