LasH Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei. For 3 uker siden så hadde vi aktivitets dag på skolen. Jeg spilte fotball i bingen der man spilte kamper mot de andre klassene. Så midt i kampen så har jeg ballen så skal jeg akkuratt til og skyte av al kraft da en kommer og takler meg. Så når jeg skøyt så "blokkerte" han skuddet og jeg traff helt utpå med tånå slik at foten bøyde seg langt bak. da jeg kom hjem kunne jeg så vidt gå eller noe. Så venta jeg ca ei uke og da kunne jeg gå, jogge og springe uten at jeg kjente noe i foten. Men når jeg skulle prøve og skyte så fikk jeg like vondt i ijenn. Måtte hinke hjem fra fotballbanen . Men nå er den begynt og bli litt bedre ijenn, nå kan jeg springe osv, kan også trikse. Men jeg kan fortsatt ikke skyte og er fortsatt lit hoven. Så det jeg lurte på er: Er det noe jeg kan gjøre for og gjøre foten min bedre? Skal begynne og trene lit til Norway Cup nå, men.. Er det best og bare gå ut og trikse litt eller bare holde seg i ro til foten er helt god? Syns det har gått lit lang tid nå, over 3 uker.. Takk. Edit: Legger til en tegning som viser hvor jeg har vondt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Gå til lege, en forstuelse bør ikke vare over 3uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå