johnkey Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Prøvar på å overklokke min P4 2,0 ghz. Eg har stilt FSB til 122 og multiplier til 20... eller det vil seie: multiplieren står på 20, og eg får den ikkje høgare enn det. Eg kan stille den oppover i bios, men når maskina restartar er den tilbake til 20 igjen. Og JA, eg har tatt på save&exit i biosen. Er den låst på en måte eller??? Volten har eg stilt til +5% skal den høgare? Hovedkort: Abit etelleranna Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Man kan ikke stille multiplier på P4, det er _HELT_ umulig :smile: Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 hvorfor har p4 hovedkort muligheten for og stille ratio ? for testing ellerno ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Du må nok klokke med FSB hvis du vil få den over 2gig.. Hvis du ikke har låst PCI så øker du hastigheten på PCIkort ,hardisker og alt annet i systemet. Du KAN potensielt ødelegge dem ,men da kjører man de hastighetene ekstremt høyt. Har ødelagt en Brenner og en Hardisk jeg. Kjørte da PCI på over 40mhz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå