Dahl Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Lenovo lanserer en bærbar maskin som er prydet med Coca-Cola-design. Det perfekte samlerobjektet for Cola-drikkere? Les mer Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Denne bør da være rimelig billlig siden den da er sponsa av Cola? Kan godt gå rundt med en slik om jeg får den gratis jeg .) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Flott samlerobjekt! Men en ultraportabel IBM/Lenovo... Denne blir ikke billig... Lenke til kommentar
GA Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Den er nok på langt nær gratis Øivind, men heller ikke dyr Ar`Kritz. Jeg fikk hvertfall mulighet til å kjøpe den gjennom jobben for ca 8 000,-... Edit: Leif... Endret 6. juli 2006 av GA Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ok. Nå er jeg sur. Hvor blir det av Per Margarin-laptop`en jeg ønsker meg? Skjønner ikke hvordan Lenovo prioriterer... Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Når Lenovo lanserer en bærbar med Mack-øl logo og hurtigknapp til www.mack.no skal jeg stå først i køen Men den så jo forøvrig grei ut den cola saken også da.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Den der burde hatt brenselceller med cola som brennstoff. Skal tro om den tåler om det blir sløt cola på den? Lenke til kommentar
GA Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Den der burde hatt brenselceller med cola som brennstoff. Skal tro om den tåler om det blir sløt cola på den? 6444178[/snapback] Den tåler faktisk 3dl med hvilken som helst veske i tastaturet(de tok forbehold om sterkt etsende syrer :!: ), bare man husker at når det er sukker i så må man vaske grundig etter å ha fått skrudd av og dratt ut batteriet... Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Skulle lett hatt en cola-bærbar! Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Kan den leveres med Colaboks/flaskeholder i stedet for CDrom? Endret 6. juli 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg lurer på hvorfor det er så populært å ha en liten "i" foran det egentlige navnet, som f. eks. "iCoke", "iPod", "iMac", osv. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg lurer på hvorfor det er så populært å ha en liten "i" foran det egentlige navnet, som f. eks. "iCoke", "iPod", "iMac", osv. 6444222[/snapback] Fordi de ønsker å fokusere på markedet i Molde? I vil bli statsminister I..... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Kan den leveres med Colaboks/flaskeholder i stedet for CDrom? 6444209[/snapback] Du kan lage det og selge det som dyrt ekstrautstyr Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg lurer på hvorfor det er så populært å ha en liten "i" foran det egentlige navnet, som f. eks. "iCoke", "iPod", "iMac", osv. 6444222[/snapback] Tenkt samme tanken i flere år ja.. Er vel ikke lenge før folk begynner å kalle ungene sine for ting som f.eks: iPetter eller iHans-Magnus Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Den er nok på langt nær gratis Øivind, men heller ikke dyr Ar`Kritz. Jeg fikk hvertfall mulighet til å kjøpe den gjennom jobben for ca 8 000,-... Edit: Leif... 6444128[/snapback] Kjøp den! og ha det i bakhodet at det bare er en 5 mnd tid til jeg har bursdag Lenke til kommentar
GA Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Den er nok på langt nær gratis Øivind, men heller ikke dyr Ar`Kritz. Jeg fikk hvertfall mulighet til å kjøpe den gjennom jobben for ca 8 000,-... Edit: Leif... 6444128[/snapback] Kjøp den! og ha det i bakhodet at det bare er en 5 mnd tid til jeg har bursdag 6444282[/snapback] Med den bursdagsgaven du fikk av meg i fjor så burde du være fornøyd en stund til Zed... Du burde derimot huske at jeg har bursdag på lørdag... Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Den er nok på langt nær gratis Øivind, men heller ikke dyr Ar`Kritz. Jeg fikk hvertfall mulighet til å kjøpe den gjennom jobben for ca 8 000,-... Edit: Leif... 6444128[/snapback] Kjøp den! og ha det i bakhodet at det bare er en 5 mnd tid til jeg har bursdag 6444282[/snapback] Med den bursdagsgaven du fikk av meg i fjor så burde du være fornøyd en stund til Zed... Du burde derimot huske at jeg har bursdag på lørdag... 6444292[/snapback] hehe, det hadde jeg fort glemt ja, fint at jeg er ca blakk når jeg henter de nye PC delene mine på posten etterpå da, du får få en klem eller noe sånt da Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Når Lenovo lanserer en bærbar med Mack-øl logo og hurtigknapp til www.mack.no skal jeg stå først i køen 6444173[/snapback] Den idéen hyller jeg! Men istedenfor hurtigknapp - som jo generelt er søppel - burde det følge med en dockingstasjon med tappetårn. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Når Lenovo lanserer en bærbar med Mack-øl logo og hurtigknapp til www.mack.no skal jeg stå først i køen 6444173[/snapback] Den idéen hyller jeg! Men istedenfor hurtigknapp - som jo generelt er søppel - burde det følge med en dockingstasjon med tappetårn. 6444341[/snapback] Åh, det hadde vært deilig edit: synd det er vanskelig å finne mack her nede Endret 6. juli 2006 av Bundy Lenke til kommentar
GA Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Den er nok på langt nær gratis Øivind, men heller ikke dyr Ar`Kritz. Jeg fikk hvertfall mulighet til å kjøpe den gjennom jobben for ca 8 000,-... Edit: Leif... 6444128[/snapback] Kjøp den! og ha det i bakhodet at det bare er en 5 mnd tid til jeg har bursdag 6444282[/snapback] Med den bursdagsgaven du fikk av meg i fjor så burde du være fornøyd en stund til Zed... Du burde derimot huske at jeg har bursdag på lørdag... 6444292[/snapback] hehe, det hadde jeg fort glemt ja, fint at jeg er ca blakk når jeg henter de nye PC delene mine på posten etterpå da, du får få en klem eller noe sånt da 6444308[/snapback] Overlever nok uten en klem også... Men nå får det jaggu være nok Off Topic her, jeg må jobbe også! Maskina ser forresten enda penere ut i virkeligheten enn på bildene her.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå