T-1000 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hallo, jeg trenger hjelp til to ting. 1)Idag da jeg prøvde å installere routeren (For 1000 gang uten hell) så trengte jeg et passord (default passordet er "admin") men nå husker jeg ikke passordet som jeg valgte for litt siden. Har prøvd å trykke på restart knappen, men det hjelper ikke. Hva skal jeg gjøre? 2) Må først få nr 1 gjort så kan jeg komme tilbake til nr 2 =) Lenke til kommentar
ekm Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 hold restart knappen inne i ca 30 sekunder etter at du setter i strømmen Lenke til kommentar
T-1000 Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) 2) Jeg har kobla den til og fått internett nå. (via trådløs og kabel) Jeg har en pc og en mac som jeg vil gjerne ha nett på... Pcen bruker kabel så det er ikke no problem Men macen skal jeg bruke trådløs nett på og jeg vil gjerne sikre nettet.. Jeg har satt på mac filter og det går.. når jeg skal ha WEP så skjønner jeg ikke helt hva jeg driver med... Det er noe sånt Security Mode: WEP Encryption: 128-bit Passphrase: ***** WEP Key 1: ***** WEP Key 2: WEP Key 3: WEP Key 4: TX Key: 1 Hva skal jeg gjøre? Jeg har tastet WEP key 1 som passord på macen når den spør meg om passord på trådløsnett.. Har tastet riktig passord og sånt, men det går ikke Vet ikke helt om dere forstår det, men håter dere kan hjelpe meg Endret 6. juli 2006 av T-1000 Lenke til kommentar
ekm Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Prøv å sette wep key 1 til f.eks FFFFFFFFFF (eller en annen kombinasjon som er lett å huske - de som greier å knekke wep kryptering kommer forbi samme hva som er passordet så det er like dumt som noe annet) skriv så in FFFFFFFFFF som passord på mac`en. I teorien skal man kunne skrive inn et ord i passphrase og det samme på mac`en men har hørt at det er andre som har hatt samme problemet ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå