Erren Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Dette gleder grenseløst. Ny gitar, kom i dag. 6454529[/snapback] En SG? 6455554[/snapback] Epiphone Goth SG, faktisk. Deeeeilig å spille på. Åh, gleden... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Copy paste irriterer tråden. Jeg blir glad når jeg får skjermkortet mitt på onsdag (XFX 7900GT) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Høre min tre år gamle sønn nynne supermannmelodien Labbetuss Sol og iskald hansa øl Babethreaden At folk tar seg tid til å lage tråder som dette Giraffen i Portveien 2 Madammen At min eldste sønn er opphengt i å hjelpe andre Film Treffe gamle venner Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Copy paste irriterer tråden. 6456570[/snapback] Jepp, ble litt deppa av så mye irritasjon at jeg ville skrive ned litt ting jeg setter pris på Jeg setter pris på kombinasjonen kjæreste, kald øl og fotball Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 * Musikk * Film * Kald hansa * Trening * Mennesker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) KjærlighetOrgasme/pump Samvær med venner/venninner Bra film/musikk Shopping Pakker i postkassen 6444074[/snapback] Høhø. det miner meg om pumping irons. "i cum at hom, then i cume at the gym. i cum when i feel the pump. etc" Endret 8. juli 2006 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 *Kjæresten *Jordbær *Cola Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 -musikk -damer (ikke bare nakne) -diskusjon.no ( hvis det er noe morsomt) -Folk som liker meg -Bra-hår-dag -Å gjøre noe for andre (god gjerning) -Å fullføre noe -Når xbox'en min kommer tilbake -Penger (mhm) -Andre glade folk -Denne tråden -God mat/drikke/snacks -Være lamme venner Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 - Jobb - Penger - P E N G E R - P.E.N.G.E.R - Jenter - Lettkledde jenter - Jenter med mye klær - Jenter uten klær - Jenter inne i hus - Jenter utenfor hus - Jenter bak containere som kaster søppel - Jenter som løper - SPESIELT jenter i joggebukse som løper - Jenter som løper spesielt i joggebukser med stram topp - Stramme spesielle jenter som løper i trang topp over en bakketopp iført slapp joggebukse - Jenter som smiler - Når jeg får til bra tekster til låtene mine - Når de bra tekstene får en bra melodi - Når en bra tekst og en bra melodi blir til en bra låt, made by me. - Når folk jeg bryr meg om har det bra - Når folk jeg bryr meg om blir glade for noe jeg har ordnet for dem. - Når bikkja til muttern løper til meg først, og overser alle de andre 20 som kom samtidig. - Mormor (L) - Widescreen-skjermen min - Lønningsdager osv... Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Guns 'n Roses konserten jeg netopp kom hjem fra gjorde meg kjempeglad masse herlig musikk Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kjøre bil (faktisk alle slags motoriserte kjøretøy) Lønningsdagen Få kompliment for mat jeg lager Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ting som varmer i hjerterota: -God musikk (ikke syre-trance ) -Treffe nye folk -Være med gode venner -Nok en gang god musikk -God, lettlaga og ikke minst velsmakende mat! -Gode karakterer -Godt humør (har jeg nesten bestandig ) -Rett og slett se at folk og ting rundt deg fungerer. Det å se at andre har det bra er digg! -Giverglede! Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Trene. Madamen. Vinne stort i poker Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Ting som gleder meg grenseløst. -Når du sitter så blir ballene er klamme og du løsner de fra det helvete de sitter fast i -Eple Kake med Vanilje is -Fint Vær -Ligge lenge i sengen -Skole fri -Raketter og bomber/nyttårsaften -Biler -Pene damer -Stratos -Glass Cola -Vinne over dorlige tapere -Musikk -Penger -En god Film -En god Serie -Følelsen av at jeg har gjort noe genialt noe Endret 10. juli 2006 av Bryfjes Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 - At jeg fikk "ja" da jeg fridde til Kine (Darkness|) - At jeg har sommerferie - At det blir masse elvepadling fremover - Skikkelig metall - En gjennomtenkt og bra film - Solveggen og Corona - Forfatteren Alastair Reynolds Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 - At jeg fikk "ja" da jeg fridde til Kine (Darkness|)- At jeg har sommerferie - At det blir masse elvepadling fremover - Skikkelig metall - En gjennomtenkt og bra film - Solveggen og Corona - Forfatteren Alastair Reynolds 6470032[/snapback] Nerdebrullyp?! Neida! Gratulerer! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Når jeg ser familie som er skikkelig glade i hverandre på tv. Når de klemmer, eller viser helt ekte stor gjensynsglede Fy faen , det er godt å se slik Jeg er skikkelig.... rar Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Når jeg ser familie som er skikkelig glade i hverandre på tv. Når de klemmer, eller viser helt ekte stor gjensynsglede Fy faen , det er godt å se slik Jeg er skikkelig.... rar 6470135[/snapback] ja hmm..veit ikke jeg ass... -spenn -billig kartonger med sigg -Varm sommerdag på skaterampen med maling og øl Og sinnsykt mye mer... Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 -Tilbringe mye tid med Dama -Få Barn med Dama -Audi A6 2.4 Liters 2003 mod Stasjonsvogn -Hus -Bli Gift -Nye Venner -Få møte Metallica bandet -Bli god pappa Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 -Tilbringe mye tid med Dama-Få Barn med Dama -Audi A6 2.4 Liters 2003 mod Stasjonsvogn -Hus -Bli Gift -Nye Venner -Få møte Metallica bandet -Bli god pappa 6470155[/snapback] Er du gift i en alder av 17 år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå