KissaMcDuck Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 -Å komme på jobb, og noen har lagd kaffe til meg, selv om bare jeg drikker den -Når kjæresten min skriver lapp oppi matpakken min, der hun skriver hvor glad hun er i meg -Å ha musikken på shuffle, og plutselig kommer det en sang som passer perfekt til sinnstemningen min -Å møte gamle kjente, og ha en god samtale, ikke bare "fint vær" snakk -Når sjefen er på ferie -Å lage ny mat, helt fra scratch, som smaker helt perfekt -Å få komplimenter -Mennesker som smiler til meg, selv om de ikke nødvendigvis kjenner meg -Solskinn -Gode konserter -Finne pengesedler på bakken -Naive mennesker (noen..) -Å gjøre gode gjerninger (skjer sjelden men,men) -Se folk falle skikkelig klønete, uten å skade seg seff -Å komme hjem fra ferie, for å oppdage hvor glad jeg faktisk er i denne "drittplassen" -Kald øl, whenever/whereever -å få folk til å le -folk som får meg til å le :!: osvosv Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) hmmm....grenseløst? let see... - Kjøre bil <3 - Pumpe muskler (trene, bli sterk) - Å få melding på mobil - Å spare penger - Jobbe på et jobb hvor jeg trives godt - Kjøpe nye ting (handle) - Snakke (skrive) til ei fin dame - Tøffe seg ut - Å få nye venner - Lag en ny musikk plate - Å hjelpe noen - Reparere ting med det jeg har (hjemmeutstyr) - Og sist og ikke misnt - når jeg får ting bli sånn som de skal være. Er sikkert flere ting jeg liker, men her er det jeg husker på farten. Endret 6. juli 2006 av Leasch Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Når jeg våkner om morgenen og er helt uthvilt. Det gleder meg grenseløst hver gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Forelskelse Utmattelsen etter trening En bra film Komplimenter Toppkarakterer Alkohol i rett selskap Eksklusive klær Langperm Lykkes kreativt Skrive kvasifilosofiske monologer som funker Ny hardware Liverpool-suksess Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Kjærlighet Orgasme/pump Samvær med venner/venninner Bra film/musikk Shopping Pakker i postkassen Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) oops slettet hehe Endret 6. juli 2006 av Leasch Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Å se Tool, Opeth, Extol, Green Carnation og andre digge artister på Quarten. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Shopping Oppmerksomhet Se at de rundt meg har det bra Kos, armkrok, sex og kjærlighet<3 Være med venner Le så jeg griner i lag med Veronica Vinne i kabal Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 - se småen når han ligger å leker og ler. - MASSE forskjellig kos av dama. - Ekstra lønn. - Kunne reise rett heim fra jobb,å slippe overnatting på hotell. (jobben min er langt vekke fra der eg bor) - Ligge så lenge du vil på morningen å slappe av.. AHH... - Få frokost å kaffi på senga. (sjelden, men skjer det så er det digg) Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Tja... Kan skrive noen nå, resten senere. - Freia Melkesjokolade. - Bøtte en halvliter melk (noen dager gir det utrolig gledeskick) - En klem - Pakker i posten Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 -Pakker i posten ja, hvordan kunne jeg glemme.. -Fullt kjøleskap! -Få mail -Få besøk -Ingen bakrus Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Få blikkontakt med ei knusedeilig jente. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Her en liten liten liste over ting som gleder meg grenseløst : -Få pakker i posten. -Sykle fort ned bratte bakker i skogen, gir et utrolig kick! -Sette båten på vannet etter en lang vinter -Spille med folka i bandet, er kanskje noe av det morsomste jeg vet og spille musikk med andre -Kjøpe ny litt større ting, nye høyttalere etc. Blir som en liten unge igjen hver gang jeg kjøper no nytt -Finne nye band/låter som du digger med en gang. -Få en god klem av en søt jente Her er noen av tingene som gleder meg grenseløst Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Dette gleder grenseløst. Ny gitar, kom i dag. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kjæresten Gode venner Små barn som smiler Gode karakterer på skolen Å se at du kan glede andre En god film Fridager, der du har tid til å gjøre det du vil Høre fantastisk musikk i den rette sammenhengen Lykkes i å lage noe du selv er stolt over Ta gode bilder, som andre liker Lenke til kommentar
Itw Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 -Pakke i posten -Få besøk er alltid godt (av noen man liker) -skryt -få go melding fra dama -Få lønning -Ha noe til overs etter lønninga -Se lille pia mi smile om morgen Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Dette gleder grenseløst. Ny gitar, kom i dag. 6454529[/snapback] En SG? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 -lære seg og spille yngwie malmsteen sanger å faktisk klare å henge med hele veien uten noe avvik(himmelsk ) - spille gitar skikkelig høyt -Når jeg har på meg occ t-skjorta mi -kjøre/sitte på en skikkelig mustang -skyte ned et fullpakket helikopter på bf2 -klare å hoppe på snowboard å lande:P ( har vel ikke hendt så ofte, men ganske god følelse ) -indisk mat/ skikkelig pizza Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Akurat nå kom jeg på en ting bare: -Søte jenter som snur seg etter meg så det blir blikkontakt. Søte jenter som snur seg er herlig Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Får ny mobil i neste uke, gleder meg sykt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå