Gå til innhold

Stor forskjel mellom AMD Athlon 3500+ og AMD 3800+

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er noe merkbar forskjell, målbar, ja, men ikke merkbar. Jeg ville nå definitivt gått for AM2 hvis du skal alikevel opgradere RAM+HK+CPU. Har du HK+RAM, så ser jeg ikke noe vits forelipøg til å gå for AM2.

Staljin

Lenke til kommentar
Vent til 24 Juli for da vil AMD-prosessorene X2 falle med 25-50%.

Da er det bedre å gå for en X2 3800+ som kommer til å koste rundt 1500kr.

Det lureste er å gå for AM2 siden det er mer fremtidsrettet.

Lykke til :)

6445969[/snapback]

Det var vist snakk om at lanseringen til Conroe skulle flyttes fram til 14 juli som er premiere dagen til Superman Returns.. det hadde vel vært flott?

Lenke til kommentar
Hei..

Takk,takk.. Eg fyller åre den 23Juli så eg får litt meire penger da;) så eg trur eg går for ein 3800+ X2 :) Hvordan hvet dere at den går ned i pris den 24?

6448955[/snapback]

Men siden Conroe mest sannsynlig skulle lanseres 14.juli så kommer vel AMD til å sette ned prisene tidligere også. Så det er bare og vente LITT til nå såblir det nok en X2 3800+ på meg også :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har tenkt til å kjøre en lett oppgradering,nytt hovedkort og CPU.

Har funnet hovedkort, men lurer på AMD 3800+ eller 4000+ på socket 939. Det er ikke stor forskjell på disse to, samme klokkehastighet, men 4000+ har dobbelt så stor Cache. Kan noen forklare meg hva det betyr for ytelse, og er det vært og legge de ekstra pengene for 4000+? Jeg veit at dette kanskje ikke er relevant, nå som dual core er på full fart inn, men for studentlommeboka mi er dette akkurat passe for øyeblikket :) Sitter tross alt på et socket A hovedkort og AMD 32 3200+..

Hvis noen kan hjelpe hadde det vært fint.

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt til å kjøre en lett oppgradering,nytt hovedkort og CPU.

Har funnet hovedkort, men lurer på AMD 3800+ eller 4000+ på socket 939. Det er ikke stor forskjell på disse to, samme klokkehastighet, men 4000+ har dobbelt så stor Cache. Kan noen forklare meg hva det betyr for ytelse, og er det vært og legge de ekstra pengene for 4000+? Jeg veit at dette kanskje ikke er relevant, nå som dual core er på full fart inn, men for studentlommeboka mi er dette akkurat passe for øyeblikket :) Sitter tross alt på et socket A hovedkort og AMD 32 3200+..

Hvis noen kan hjelpe hadde det vært fint.

6760580[/snapback]

Ser at du har en kjip studentlommebok :tease: Men vil annbefale og koste på deg en X2 3800+ Dual Core.. bare for ca 300kr mer :thumbup:Link til CPU

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...