Gå til innhold

Wii-lansering i september? (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
McNearly underbygger dette med at Wii er i produksjon nå, og i og med at det tok Microsoft 69 dager fra produksjonen av Xbox 360 startet til maskinen var i salg, ville det være mulig for Nintendo å gjennomføre det samme.

Ja, hvis de har lyst til å ha samme mangel på konsoller som MS hadde ved launch. Det er nok smart å starte produksjonen litt tidligere slik at de rekker å lage flere konsoller. Da vil det ikke bli den massive mangelen som vi har sett på X360.

Lenke til kommentar
McNearly underbygger dette med at Wii er i produksjon nå, og i og med at det tok Microsoft 69 dager fra produksjonen av Xbox 360 startet til maskinen var i salg, ville det være mulig for Nintendo å gjennomføre det samme.

Ja, hvis de har lyst til å ha samme mangel på konsoller som MS hadde ved launch. Det er nok smart å starte produksjonen litt tidligere slik at de rekker å lage flere konsoller. Da vil det ikke bli den massive mangelen som vi har sett på X360.

6444001[/snapback]

 

No trur eg faktisk produksjonene av Wii er enklere i og med at strukturen på maskinene er så ulike. Men vi får ihvertfall håpe det blir nok til alle ved lansering.

 

Eg gleder meg så utrolig mye til denne konsollen ser dagens lys altså. Det blir herlig!

Lenke til kommentar
Ser jammen ut til at jeg kjøper meg denne istede for PS3 :) Gleder meg veldig,

Noen som vet ca pris?

6444560[/snapback]

 

Nintendo har ihvertfall sagt at dette blir den billigste konsollen i denne generasjonen. Men om de virkelig legger seg under xbox 360 gjenstår å se ;)

Lenke til kommentar
Ser jammen ut til at jeg kjøper meg denne istede for PS3 :) Gleder meg veldig,

Noen som vet ca pris?

6444560[/snapback]

 

Nintendo har ihvertfall sagt at dette blir den billigste konsollen i denne generasjonen. Men om de virkelig legger seg under xbox 360 gjenstår å se ;)

6444641[/snapback]

 

 

De har da allerede sagt at det blir under 250$?

Lenke til kommentar
Typisk.. Jeg som kommer til å bruke opp alle sparepengene nå.. :/

Wii blir billig da. I allefall i forhold til de andre. Muligens bare 2000 kroner (200 dollar).

6455782[/snapback]

 

En dollar er ikke mer enn litt i overkant av 6 kroner da, så prisen blir 250$*6= 1500kr, som sagt tidligere i tråden...

Lenke til kommentar
Typisk.. Jeg som kommer til å bruke opp alle sparepengene nå.. :/

Wii blir billig da. I allefall i forhold til de andre. Muligens bare 2000 kroner (200 dollar).

6455782[/snapback]

 

En dollar er ikke mer enn litt i overkant av 6 kroner da, så prisen blir 250$*6= 1500kr, som sagt tidligere i tråden...

6490579[/snapback]

 

Avgifter kommer i tillegg ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...