KissaMcDuck Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 FOR DERE SOM LIKTE CRAZY, GIKK LEI, OG VIL HA MER Så, jeg regner med at 95% av alle folka inne her har fått med seg Gnarls Barkley landeplage, den ekstremt fengende Crazy. Men noen andre en meg som har sjekket ut albumet deres og blitt frelst? St. Elsewhere La meg si det enkelt, hypen holder i massevis og har du lest en eneste anmeldelse av dette eminente albumet er jeg sikker på at det har fått skryt og høye poengsummer/ terningskast. Det er ikke en eneste dårlig sang på dette albumet, og eneste gangen jeg bruker skip funksjonen er når den nå, plagsomme Crazy kommer for tur. Det er fremdeles en kul sang men radio, svisj, mtv drepte sangen for min del (på samme måte som f.eks Hey ya). Perfekte, stemningsfulle sanger triller ut en etter en, og det er imponerende hvor variert de får det til å høres ut. Skal jeg uansett peke ut noen personlige favoritter dere kan laste ned for en smakebit før dere selfølgelig kjøper albumet , må det bli St. Elsewhere, Just a Thought, Who Cares (beaten kjent fra introen til programmet til Marius tidlig på p3) og Necromancing (nam, nekrofili). Jeg forventer dere slenger på denne neste grillfest, for makan til behagelig og lettlikt musikk må man lete lenge etter. Hvis du liker det du hører, og er nyskjerrig sjekk ut DANGER MOUSE(helan): -Grey Album som var DM's gjennombrudd, der han gjorde en mash up av to klassikere, Jay-Z's Black album og Beatles White album. -Ghetto Pop Life sammen med NY's Jemini, helt rått album -Gorillaz siste, der DM også hadde en finger med i spillet. som produsent. -Og ikke minst DangerDoom prosjektet sammen med mystiske MF Doom, som tilogmed min mor (Odd Norstoga fan) kan danse til. Dette albumet er forøvrig ett must for AdultSwim fans. CEE-LO(halvan) Ikke for å ta den en snarvei her, men både som rapper og sanger er Cee-Lo kjempeflink, og jeg kan med sikkerhet si at det meste med hans navn på er verdt å sjekke ut. Spesielt gruppen Goodie Mob's album Soul Food er balsam for ørene. Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg har hørt 'Crazy' og synes den er drittkjedelig. BTW, Necromancy er ikke det samme som nekrofili... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Artist: Gnarls Barkley Album: St. Elsewhere Song: Necromancing Uh huh, wake up, wake up, wake upDon't wake up, wake up, wake up, wake up Uh huh, wake up, wake up, wake up, wake up It's naughty, very naughty necrophiliaWithout a care I'm compassionate about killing her I'd have my way with what's left of the will in her Cosmopolitans, and cocaine, and an occasional pill in her When she spoke I saw a spark, but it was dark so I drove her home when she died, sexy suicide Sweet nothings for the numb, you feel where I'm coming from? Have no fear, everything's fine, my girl parties all the time Did you hear what I said? With this ring I thee wed A body in my bed, she was cool when I met her But I think I like her better dead The production is progressive, but the reason is retro The chords are cold-blooded murder, I named it neo-necro I whispered in her ear to hear an echo, echo-co-co I keep her - it's cheaper - I love too much to let go We discussed over dinner how she would die before the day was done So I've caught her just in time to have a little fun And you could use a little sun So scream and holler, run and play Wish you could die another day I'm glad to say that I've Done what I could to revive My softer side survived Damn, that shit was all right, when she was alive Ha ha ha... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Men dumt navn på låten da jeg(og sikkert mange andre) tenker åndemaning og ikke nekrofili. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja jeg liker dette albume. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 seem to me at dette bare er nok ett standardmainstreampopshitz-album.. sad Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Åja? Jeg lytter om du vil utdype.. Jeg er ikke noe pop fan, men digger dette. Men selfølgelig, det er ikke musikk som alle kan like, men gi det en sjangs og noen gjennomlyttinger. Har du gjort det så er det bare kult at du gadd. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg synes faktisk ikke "Crazy" er plagsom samme hvor mye de spiller den. Og legger man godviljen til, og sammenligner dette med Moby, så er musikken ganske bra. Men det hadde nok vært atrtigere om fjortisnorge hadde latt oss andre få ha den i fred... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå