Mumsi Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Har laget et nettsted i frames og tabeller. Jeg ønsker å kunne printe ut hver enkelt side med design og tekst i ett men finner ikke ut hvordan jeg gjør det. Fant en kode men finner ikke riktig sted å plassere den. Det fungerer iallefall ikke når jeg plasserer den i body <body onload="window.print()"> Vil denne virke slik jeg ønsker om den blir plassert riktig? Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jeg synes det burde være opp til brukeren å velge om han/hun vil åpne print-dialogboksen. window.print() skal ihvertfall normalt føre til at print-dialogboksen i nettleseren åpnes. Det er ikke uvanlig å ha et eget stilsett for printing, men det kan være vanskelig å få til med frames, vet ikke. Liten advarsel: Å bruke frames og tabeller til layout blir av enkelte sammenlignet med å banne i kirken i dette forumet. Ta det som et hint. Endret 6. juli 2006 av balletryne Lenke til kommentar
Mumsi Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Vet det er stor synd her :!: men jeg er ikke så veldig flink enda. Må jo starte et sted vettu! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Må jo starte et sted vettu! 6444015[/snapback] ...og hvorfor velger du frames+tables som det stedet? Hva er det egentlig du skal printe? Hvorfor ikke bare velge Fil > Print i browseren? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Lag nytt design med CSS og divs så kan du gjøre det veldig enkelt med CSS: <link rel="stylesheet" type="text/css" href="print.css" media="print"/> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå