xxm0rtyque Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe en ekstern harddisk på rundt 200gb. Er lei av å a alle dvd'ne mine slengt rundt på rommet, så jeg tenkte jeg skulle hive dem inn på en ekstern harddisk! Har nå kunn er harddisk på 60gb ... Det holder da ikke til mitt bruk! Hvor er det billigst og mest seriøse stedet/nettstedet å kjøpe en på? Edit: Rundt 200 - 250gb eller 300gb vis prisen er hyggelig! ViVaLaMorTen Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Ett spørsmål til! Går det ann å legge inn Counter Strike spillene inn på en sånn ekstern harddisk? også spille det over det? Bruker syyyyyyykt mye plass på min laptopp! (plager meg at folk legger til admin pluggin) Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Hei Denne tror jeg skal være bra. Du får en bra harddisk til en rimelig pris. Har selv tenkt å kjøpe noe lignende Til sist: Burde vert posta under Hardware->Lagringsmedier Mvh Sjurd Edit: Du kan spille så mye Counter-Strike du vil via en ekstern harddisk, så lenge den er kobla til. Endret 9. juli 2006 av sjur166 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå