int20h Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Apple har startet leveranser av MacBook-maskiner med bedre spesifikasjoner til litt høyere pris. Les mer Lenke til kommentar
kvase Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) eMac blir iMac Ny studentmodell Apple har i all stillhet lansert en billigmodell myntet på studenter og skoleelever. http://www.itavisen.no/php/art.php?id=310338 Nye råskinn fra Apple G5 blir endelig pensjonist Apple kommer etter alt å dømme om en måned til å lansere en ny serie toppmodeller basert på Intel Core Duo-prosesoren. http://www.itavisen.no/php/art.php?id=310293 regner med HardWare.no kommer med nyheter lenge etter dem andre nettsidene ser ut som det har blitt en vane Endret 6. juli 2006 av kvase Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Nå fikk jeg bare enda mer lyst på en MacBook, Apple er virkelig overlegne på laptopper når det gjelder design. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Litt OT men jeg må bare si det! Jeg fikk min MacBook (Sort) 2GB RAM for 2 timer siden...hurra for meg! Lenke til kommentar
Leon Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Dette er snakk om RETAIL-versjoner. Altså at MacBookene er tiljengelige i flere forskjellige konfigurasjoner i butikken. På nett er det fortsatt det samme som før? Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 jaja. Har en hvit 2GHz macbook med 2GB minne og 100GB disk på vei i posten. Men dette var jo kjekt uansett. 512mb blir alt for lite på denne maskina, når i tillegg skjermkortet skal ha sin del. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Dette er standarskonfigger som skal være til salgs i butikker ja. På nettet har man alltid kunne konfigurere maskinene slik man vil. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 * skryter på seg en macBook i posten Dette var vel ikke den helt store nyheten? 1 GB -"oooo" Lenke til kommentar
gnus Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Fekk ein kvit MacBook 2GHz, 2GB minne og 80 disk i går Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Den hvite er for pingler... Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvor bestilte dere den mac'n da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå