aaler Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg starter opp, og rett før jeg kommre inn i windows låser den seg, og en tynn grønn stripe legger seg over toppen av skjermen. Skjer gjerne flere ganger. Noen ganger restarter den seg av seg selv. og noen gangen bare funker det sånn plutslig. Lenke til kommentar
dreas Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 -Hvilken windows versjon? -Funker det i sikkermodus? (hver gang) -Overklokket? -Bestandig vært sånn, eller begynte det etter at du ........? Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Test maskinen med et annet skjermkort Lenke til kommentar
aaler Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 win 98 se har ikke testet, i så fall må det vel være noe med hardware'n nei hadde en p500 før. kjøpte nytt hk abit kt7raid, amdtbird 900, dyreste viften på komplett (på den tida) og ny strømforsyning på 250. etter jeg putta i dette har den klikket. Personlig tror jeg det er Isdn kortet. (måtte bytte siden det gamle var isa) har testet med et annet i en dag, og da fungerte alt fint. men som sagt, det er ikke hele tiden dette skjer, noen ganger hver time, andre ganger kanskje bare en gang om dagen. har elsa gladiac 920 (gf3), skal kjøpe nytt isdnkort og skjermkort til onsdag. gainward gf3 titanium 500 og et stabilt! isdn kort. forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå