Mattlakk Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jippi, har fått meg Scooter! Peugeot speedfight 2 | X race Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Og derfor starter du en ny tråd? Denne bør vel stenges Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) det er gledesutbrudd... den er til for sånne tråder... edit: gratulerer! Endret 6. juli 2006 av lubricator Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Og derfor starter du en ny tråd? Denne bør vel stenges 6444061[/snapback] psjda, denne tråden har like mye rett til å leve som deg. Gratulerer med ny scooter. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 HAHA! Sorry.. Så ikke at denne var i "Gledesutbrudd"-klassen.. Grattis med ny scooter.. var jo fin den ! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Så utrolig bra ut, gratulerer. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg er forvirra, er ikke scooter for jenter? Ser stortsett bare jenter som farter rundt på dem. Skjønner ikke helt greia med å ha verken moped eller scooter jeg, men. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Gratulerer! Er selv en eier av Peugeot Speedfight 2. Har dog kun standardversjon i blå. Er strålende fornøyd. Eneste negative jeg har å si er at den kan være litt vond å starte etter å ha stått ubrukt over en lengre periode. Har trimma min litt, så den går i 80 km/t. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Min går nærmere hundre.. Eneste negative er at den må ha litt Turtall før den begynner å dra på hjulene, men dette er vel vanlig Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det er vanlig at den må ha litt turtall før den drar ja. Men 100 km/t? Hva har du gjort med din for å få til det? Og hvordan ser du det? Er det et spesielt seedometer på den Race-versjonen din? Speedometeret på standardversjonene går kun til 80, og pila kan gå ca. 10 km/t over dette. Dette har jeg testa nedover Tåsentunnelen i Oslo (relativt bratt og lang), der jeg garantert kjørte i langt over 90 km/t. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg er forvirra, er ikke scooter for jenter?Ser stortsett bare jenter som farter rundt på dem. Skjønner ikke helt greia med å ha verken moped eller scooter jeg, men. 6451337[/snapback] Idiot. Lever du på 40-tallet ennå eller? Scooter er for alle som kan ta mopedlappen, basta. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Jeg har ikke gjort noe med den, men forige eieren har seff fjerna plomba(som er et rør du klemmer igjen bare ) Og trimsett (hakke så peiling på trim, så ikke spør ) Testa i dag, 92 km/t gjør den (pappa kjørte etter med bil) Speedometeret går opp til 100 Endret 9. juli 2006 av crawford Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå