BlastyTrasty Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jeg bare lurer på om noen som vet noe om en HDMI kabel til XBOX 360? Kom over denne: http://www.lik-sang.com/info.php?category=...oducts_id=8540& Lik-sang er vel seriøse er de ikke? # Official Microsoft Xbox 360 HDMI Cable# High-definition gaming output # Progressive-scan DVD playback # Dolby Digital 5.1 Surround Sound output # Superior quality image output # For NextGen Television sets offering HDMI input slots Var dette jeg stusset på. Official Microsoft XBOX 360 HDMI cable ? Har googlet, og kikket på xbox.com - men finner ikke noe. Noen som vet noe ? Har HDTV som har HDMI med støtte for HDCP - så hvis denne kabelen ikke er FUBAR kjøper jeg den med en gang, slik at jeg er klar for år 2010. :!: Endret 6. juli 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hmmmm...merkelig. Den skal jo komme engang, men trodde ikke den kom ennå. Kjøp den du og test for oss Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Samme som denne? 6443478[/snapback] Nei, det er en komponentkabel. Den er ikke på lager og i beskrivelsen står det: Showcase stunning Xbox 360 high-definition graphics with the component connection on your HDTV. ....merkelig.... Endret 6. juli 2006 av Dinsdale Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Eksempel på HDMI kabel: Denne overfører både lyd og bilde i High Definition. Eksempel på Component kabel: Denne overfører kun bilde, såklart i High Definition. Og det er denne som er standard med premium utgaven av XBOX 360. Endret 6. juli 2006 av dark by design Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) 1. Showcase stunning Xbox 360 high-definition graphics with the component connection on your HDTV.2. For NextGen Television sets offering HDMI input slots Det hørtes rart ut. Hvordan i alle dager skal man bruke HDMI sammen med komponent.. ? Litt selvmotsigende den forklaringen...! Endret 6. juli 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Man skal jo ikke det, så jeg tror det er noen skrivefeil ute og går. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hmmm... Sprøtt. Men lik-sang pleier å være skikkelige. Ville sendt en mail og spurt først. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Ja, blir nok til at jeg mailer. Men hvis norske butikker får inn HDMI kabelen snart, er det liten vits å bestille fra asia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå