Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hallo folken, til høsten flytter jeg på internat skole, og har derfor bestemt meg for og gå til innkjøp av en bæbar pc, jeg kommer nok til og bruke den mest til musikk og msn osv.. men er glad i og spille, jeg spiller ikke krevende fps spill, men mer av typen Silent Hunter 3 og strategi spill.. har dere noen tips? har sett litt rundt på nettet, men har ikke funnet noe ennå. jeg ser mange pc' er med Celeron prosessorer, og jeg vet at før når jeg skulle kjøpe stasjonær, så var det dårligst.. men det har kanskje ikke noe og si nå lenger? uansett takk for alle tips :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ifra Dell endte opp på minst 8200 kr, mens den fra PS data var på 7995, den på PS data hadde også et nVidia 6600 kort, og det vet jeg liksom hva er, men er ikke 512 mb. ram litt lite? eller holder det?

Den linken jeg fikk fra Kvase funka ikke :(

Lenke til kommentar
Den ifra Dell endte opp på minst 8200 kr, mens den fra PS data var på 7995, den på PS data hadde også et nVidia 6600 kort, og det vet jeg liksom hva er, men er ikke 512 mb. ram litt lite? eller holder det?

Den linken jeg fikk fra Kvase funka ikke :(

6443753[/snapback]

den på Ps data har ikke OS, så den blir nok litt dyrere

Lenke til kommentar

Hei. Denne pc`en på Pcutstyr.no ser bra ut:

FSC Amilo L1310G 15.4" WXGA, ATI X200, Cel M370,1 GB,100GB, DVD±RW,WLAN,XPH

Link:

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&P...004X85167154390

Den har bra med Ram. Stor harddisk. Skjermkortet er vel kanskje ikke at det beste, men, men uannsett er det en bra pc.

Eventuelt kan du kjøpe en ekstern harddisk og oppgradere ram senere.

Bra pris er det også. Den koster 7751 kr på PCutstyr.no

Den har da også med Windows XP Home.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...