scirocco Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Fikk montert meg slike i dag. Tok ganske lang tid å montere og når alt arbeidet var ferdig ble det en del til overs! Denne delen viste seg raskt å være et digert (og ganske stygt) Noise Control klistremerke. Forslag til hvor dette merket skal plasseres mottas med takk! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 nå gjetter jeg helt VILT men hva med på utsiden av kabinettet? :wink: Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Tror du virkelig jeg vil klistre noe så sinnsykt stygt utenpå chieftec alu kassa mi?? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 trenger sikkert ikke å ha det noe sted på maskina, neste stopp:søpplekassa Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Hehe, innlegget var et forsøk på å få inn litt humor i hverdagen da. Det tok jo heeelt av ser jeg (sukk).. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hvor mye demper egentlig slike lyder i kabinettet? Er det verdt og kjøpe? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Disse er værdt sin vekt i gull :smile: Har både Magid fleece og skumgummi matter fra biltema, Magig fleece mattene er overlegne, men dyre. Nå er det vibrasjoner fra HDD og elektrisk støy fra skjermrn som irriterer :smile: Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hvis lyden fra skjermen er det som irriterer, så har du ikke mye støy nei! Det kaller jeg et luksusproblem... :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå