morra Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei, jeg lurte på om noen av dere vet om en butikk i nærheten av Kristiansand som selger vanntrampoliner? Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Du kan vel sjekke Toys r' Us oppe i Sørlandsparken. De har det sikkert Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Du kan vel sjekke Toys r' Us oppe i Sørlandsparken. De har det sikkert 6443263[/snapback] ja og viss de ikke har det kan de sikkert skaffe viss du spør Lenke til kommentar
morra Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Egentlig har vi kjøpt vanntrampoline, mamma og pappa kjøpte omtrent på samme tid som jeg startet dette emnet. Jeg vet ikke hvor de kjøpte den... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Anbefaler det ikke. Du får utrolig dårlig sprett med en vanntrampoline, grunnet at selve "festet" til trompolina, nemlig vann er mykt fra før. Egentlig er de ganske elendig, iallefall om du veier over 60kg.... ser ut som det funker best til småunger. Lenke til kommentar
morra Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Er enig der. Når jeg hopper vanlig letter jeg nesten ikke fra trampolina, og når jeg sparker ganske godt ifra så kommer jeg kanskje 10, maks 20 cm over... Men det så gøy ut før jeg prøvde, så det var en real skuffelse til 3k Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Jepp, helt sant. Kommer av at vannet demper. Ikke kjøp det, det er elendig... Invester heller i en tube Elsker å cruise ute på fjorden med min ny-innkjøpte tube og båt! Endret 6. august 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Noen som har et eksempel (bilde) på denne vanntrampolina? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Her Tro meg, det suger, man kan likegodt stå å hoppe på en planke. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg har sett de som minner mer om de vanlige komersielle trampolinene som er bugget på et understelle som minner mye om flytebrygger. De virker virkelig solide, men så vet jeg ikke om de er selvbygd eller ferdig rett fra forhandleren, jeg legger en nål på den første. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det er deilig å ligge på en sånn en etter en sjekte utpå sjøen da Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hadde vært sinnsykt kult å lage en slags pilar, eller hva man skal kalle det, ute i vannet(der det er dypt selvfølgelig) og sette en vanlig trampoline på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå