Gjest Slettet+98128394 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jeg har tenkt til å kjøpe nytt kabinett og ny strømforsyning. Det er 2 enkle grunner til det. 1. Min nåværende strømforsyning er på 250 Watt. 2. Maskinen min sliter med varmen. Den blir så varm innvendig at den bare henger seg i blant. Det kabinettet jeg har nå er et helt simpelt 5 år gammelt midi-kabinett. Er det noen som har noen gode anbefalinger som kan lønne seg å kjøpe til mitt bruk? Maskinen min: Skjermkort: Gainward GeForce 6600GT Hovedkort: MSI 915P Neo2 Platinum (Intel Socket 775) Minne: 1024 MB (2x512 MB) Prosessor: Intel Pentium 4 3.2 GHz 2 IDE harddisker 2 DVD-ROM'er Utvider kanskje med en harddisk til etterhvert... Noen kabinetter jeg har sett på hittil: Midi: Kabinett 1 Kabinett 2 Kabinett 3 Kabinett 4 Kabinett 5 Maxi: Kabinett 6 Det viktigste med kabinettet er at det er god lufting og ikke altfor mye støy. (og ikke for tungt å bære...) Endret 6. juli 2006 av Slettet+98128394 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå