software Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg har i dag mobil abonnement fra Owners buy, fungerer bra men det er vel ikke akkurat det billigste. Men nå har jeg tenkt å kjøpe meg en 3g tlf for jeg vil ha aksje info på mobilen når jeg ikke er på pc'n (bruker the online trader). Hvilket abonnement passer for meg da? Skal jeg ha 1 sim kort for ringing og 1 for 3g? Hadde egentlig lyst å ha kun 1 sim kort. Er det ikke så at Telenor (dessverre) er den operatøren med best dekning (bor i nord Norge) og i tillegg så får man jo bruke wifi sonene til Telenor og det kan jo være kjekt når man er på reise. De dagene jeg bruker 3g på tlf så vil programmet sikkert være oppkoblet 2-4 t pr dag. Det er det samme om det er bedrift eller privat abonnement, det viktigste er at det er billigst Lenke til kommentar
ekm Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Både telenor og netcom har pristap på internett og wap. Tror desverre ingen av de andre operatørene har det, i mitt tilfelle gjør dette at småoperatørene kommer dårlig ut av det når jeg sammenlikner pris (betaler noen øre mer i minuttet, men sparer mange kroner hver gang jeg surfer) Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 ...Hvilket abonnement passer for meg da? Skal jeg ha 1 sim kort for ringing og 1 for 3g? Hadde egentlig lyst å ha kun 1 sim kort. Nope, du trenger bare 1 simkort så lenge det er nytt nok. (3G Simkort). Mobilen velger nettverk selv så det slipper du å tenke på. Lenke til kommentar
m3 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Både telenor og netcom har pristap på internett og wap. Tror desverre ingen av de andre operatørene har det, i mitt tilfelle gjør dette at småoperatørene kommer dårlig ut av det når jeg sammenlikner pris (betaler noen øre mer i minuttet, men sparer mange kroner hver gang jeg surfer) 6443289[/snapback] Du mente sikkert pristak og ikke ”pristap” regner jeg med…. Pristak går ut på at du slipper å betale mer enn viss sum hver dag. Ellers har de dedikerte surfingsabonnementer Sjekk Netcom og Telenor sine nettsider for info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå