faaeri Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Samsung lanserer tre nye kameraer med spennende funksjonalitet og høy oppløsning. Blant nyhetene finner du dobbel bildestabilisering og PMP. Les mer Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Disse kamera så litt Leica Kopi ut, men er spennende dette,får håpe bildekvaliteten og blir bra. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Er ikke helt enig i at de ser så veldig Leica ut, men jeg er kanskje litt gammeldags. Uansett var i alle fall de to største modellene veldig stilige, så jeg kommer nok til å sjekke testene, når de kommer. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Den minste ser litt interessant ut. Jeg har litt lyst på et knipsekamera som jeg kan ha med overalt. NV3'en kan jo BÅDE være iPod-arvtager OG videokamera OG vanlig kamera. Med litt begrenset kvalitet, sikkert. Men er det godt nok, så kan man ofre litt kvalitet mot bedre motivtilgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg